Onko sun vakio lottorivi joskus osunut?
Selailin nettiä niin löysin aika hauskan jutun. Täältä Lotto Tulokset Tänään Katso Uusin Lottorivi & Voitonjako
kun selaa vähän alaspäin voit syöttää omat numerot ja tuo kone tarkistaa onko juuri syöttämäsi rivi miten osunut loton historiassa.
Näyttää ihan kaikki voitot mitä on koskaan tullut, kieltämättä aika hauska :D
Kommentit (6)
En kai mä täällä palstalla ois, jos olisi joskus osunut.
Minun vakio keno rivi osui ja voitin 30000 euroa koska oli kunkkunumero myös. Ja viikon päästä siitä voitin 15000 euroa samalla rivillä. Tästä on 4 vuotta aikaan. Lotossa en ole juurikaan voittanut mitään omalla rivillä. Laitan nykyään lottoon niitä kimppavetoja 1/5 osuus ja voitin siitä 66000 euroa. Kimppalapuista voittaa edes jotain joskus koska 5 eurolla saa 25 riviä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vakio keno rivi osui ja voitin 30000 euroa koska oli kunkkunumero myös. Ja viikon päästä siitä voitin 15000 euroa samalla rivillä. Tästä on 4 vuotta aikaan. Lotossa en ole juurikaan voittanut mitään omalla rivillä. Laitan nykyään lottoon niitä kimppavetoja 1/5 osuus ja voitin siitä 66000 euroa. Kimppalapuista voittaa edes jotain joskus koska 5 eurolla saa 25 riviä.
Höpö höpö! Aina tätä samaa mantraa olet hokemassa Veikkaus-aiheisissa keskusteluissa. Maksettu mainostaja.
Olen joskus myös katsonut, en muista olisiko mun riviä ollut. Nuorena laitoin perheenjäsenten syntymäpäivät, nykyään otan kaupassa suoraan valitsematta itse numeroita. Vien lisäarvontaan, ei ole sieltäkään euroja tullut.
https://rahapelisuomi.fi/lotto-tulokset/ ei toiminut toi mun laittama linkki mutta jos tämä toimisi.