Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pahoittaa mielensä tosiasioista?

Vierailija
12.03.2026 |

Tällainen ihmistyyppi on olemassa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippamiehet ovat kaikkein jännimpiä, sekä myös eniten komeita. Enkä ole muualla tavannut prinssitasoista, kuin dippoina. Muut tavallisia rupuja ovat, DI on miesten aatelia.

-ohis

Vierailija
2/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia naiset. Tavallinen mies ei ole nykyajan ritari, kuten DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies on DI ja se osaa sorvata paremmin kuin sen alaiset.

Vierailija
4/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aviomies on DI ja se osaa sorvata paremmin kuin sen alaiset.

Hassu juttu me aina nauretaan sitä. Miten ne ei osaa sen paremmin

Vierailija
5/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassu nyt ainakin...

Vierailija
6/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen paneminen. Oletteko kokeneet esim. bussissa vastapäätä istuvan teekkarin kanssa. Mä luulen, että mulle kävi niin. Meillä oli yhteys

Vierailija
7/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-hullu on herännyt.

Vierailija
8/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Diplomi-insinöörit näyttäytyvät usein lähes ylivoimaisina ihmiskoneina: analyyttinen prosessori käy taukoamatta, data jalostuu päätöksiksi ja monimutkaiset ongelmat purkautuvat loogisiksi askeliksi. He yhdistävät kylmän laskentakyvyn ja käytännön toteutuksen - suunnittelevat, optimoivat ja vievät maaliin.

DI on kuin huippuluokan järjestelmä: syvä teoreettinen ydin, tehokas suoritus ja kyky skaalautua tehtävästä toiseen. Siinä missä moni näkee kaaosta, diplomi-insinööri näkee mallin. Siinä missä muut epäröivät, DI rakentaa ratkaisun.

Vierailija
9/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI-hullu on herännyt.

Kun ihminen muuttuu, myös läheisten on sopeuduttava. Siksi hyväkin muutos voi joskus olla vaikea ottaa vastaan.

Vierailija
10/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tämmöinen nuorempien naisten märkä unelma nykyään, että pääsisi nyrkin ja hellan väliin jonkun DI-miehen ilmaiseksi piiaksi kestämään, "kunnes kuolema erottaa". Ennen naisilla ei ollut muuta vaihtoehtoa, jos ei ollut omaa ammattia, nykyään taitavat enemmän himottaa nuo dippainssien korkeat tulot ja valkoiset ok-talot.

Vierailija
11/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on että di-hullu saa lähinnä muut ihmiset karsastamaan di-miehiä entistä enemmän :D

Vierailija
12/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule samaan siis naista! Kyllä minä jo teekkariaikana sain naisia jotka nieli lastit ja muuta.

Vierailija
13/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI tarjosi juoman. Minulle, ihan tavalliselle duunarille. Se on niin reilu. Rikas ja älykäs. Upea mies

Ajatelkaa minulle

Vierailija
14/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI:t ovat yleensä ulkonäöltään ja tyyliltään kuin Sean Connery ensimmäisessä Bond-elokuvassa.

Vierailija
15/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Vierailija
16/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin mun siskolle, että mun uusi mies on DI. Toljotti kateellisena ja lopulta naamansa oli punainen kuin tomaatti. Hämmentäviä värejä väreili sen poskissa. Yritti peittää kateuden mikroilmeitä naamallaan. Mutta minä sanoin niistä. Ymmärrätte. Oli pakko sanoa suoraan. Tilanne on nyt tämä. Minä jatkan eteenpäin elämässä. Hän ei. Ei koskaan.

Vierailija
17/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko antoi ymmärtää kyllä aivan muunlaista keskustelua, mitä täällä nyt käydään. Vai olenko ainoa?

Minulle nousi otsikosta lähinnä mieleen, ne mielensäpahoittajat, jotka hermostuvat kun niille kerrotaan että on vain kaksi sukupuolta. Tosiasia, josta pahoitetaan oma mieli. Kun se oma mieli syöttää tosiasoitten ulkopuolisia näkemyksiä ja tunteita asiasta.

Kyllä osa siitäkin suuttuu, että Jeesus on ainoa oikea totuus ja Jumala, eikä muita ole. Jeesus sanoi tosiasioita eikä välittänyt jos joku otti nokkiinsa.

Vierailija
18/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ja persujugend.

Vierailija
19/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI. Elämäni on juhlien aatelia. Kaikki sujuu.

Vierailija
20/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko antoi ymmärtää kyllä aivan muunlaista keskustelua, mitä täällä nyt käydään. Vai olenko ainoa?

Minulle nousi otsikosta lähinnä mieleen, ne mielensäpahoittajat, jotka hermostuvat kun niille kerrotaan että on vain kaksi sukupuolta. Tosiasia, josta pahoitetaan oma mieli. Kun se oma mieli syöttää tosiasoitten ulkopuolisia näkemyksiä ja tunteita asiasta.

Kyllä osa siitäkin suuttuu, että Jeesus on ainoa oikea totuus ja Jumala, eikä muita ole. Jeesus sanoi tosiasioita eikä välittänyt jos joku otti nokkiinsa.

Kyllähän nykynuorilla on vaikeaa, kun eivät oikein tiedä, että onko sitä Romeo vai Julia. Meitsin nuoruudessa ei tätä ongelmaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi