Miksi kuulua YTK:hon
ja maksaa jäsenmaksu kun ne eivät maksa mulle mitään. Saan työttömyyskorvauksen joka on 595 euroa, en mitään muuta. Aattelin säästää jäsenmaksun. Kannattaako?
Kommentit (15)
Kyllä sieltä ansiosidonnaista maksetaan joka on suurempi kuin kelan korvaus.Riippuen siitä oletko ollut töissä määrätyn ajan ja montako tuntia päivässä.8 tuntia kai joku raja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä ansiosidonnaista maksetaan joka on suurempi kuin kelan korvaus.Riippuen siitä oletko ollut töissä määrätyn ajan ja montako tuntia päivässä.8 tuntia kai joku raja.
Sain ansiosidonnaista mutta en saa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovinkaan älykäs.
Tuliko ansiosidonnaispäivät täyteen vai saitko karenssin?
Makselin pari vuotta YTKn jäsenmaksua (yhteensä siis parisataa euroa).
Nyt olen ollut 6 kk ansiosidonnaisella ja saan 1300 euroa kuukaudessa eli kyllä sikäli kannatti.
Ei tietenkään kannata kuulua sitten enää kun ansiosidonnainen loppuu, eihän sulla ole mitään hyötyä siitä ja iso hinta kun tulot noin pienet. Liityt sitten takaisin kun saat töitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen ollut 6 kk ansiosidonnaisella ja saan 1300 euroa kuukaudessa eli kyllä sikäli kannatti.
Toki tuossa kohtaa mutta ap on jo pudonnut työmarkkinatuelle. Ei silloin kannata enää maksaa.
Katkaise se nyt niin pitkäksi aikaa kuin työttömyys jatkuu. Ethän saa sieltä mitään ennen kuin olet ollut uudestaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kannata kuulua sitten enää kun ansiosidonnainen loppuu, eihän sulla ole mitään hyötyä siitä ja iso hinta kun tulot noin pienet. Liityt sitten takaisin kun saat töitä.
Kiitos, niin olin ajatellutkin. Mukavaa päivää Sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä iän kaiken saa, se loppuu kun kaikki päivät on käytetty,
Kassaan on muutenkin turha kuulua siinä tapauksessa, jos on alle 3 000 e kuukaudessa tienaava, vuokralla asuva yh ilman omaisuutta ja säästöjä. Joudut joka tapauksessa toimeentuloluukulle työttömäksi jäädessä.
Ihme kassa, jos pitää työttömänäkin maksaa jäsenmaksua!
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka ole porrastettu yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Ihme kassa, jos pitää työttömänäkin maksaa jäsenmaksua!
Niin on. Ei kauheasti huvita liittyä enää takaisin vaikka töitä saisikin taas.
MENE TÖIHIN!