IL: Ravivalmentaja Janita Antti-Roiko huutaa hulluna alaiselleen tallenteella
Kuunnelkaa Iltalehdestä oikeudenkäyntitallenne. Sairasta huutamista ja haukkumista alaiselle. Tuli kauhea olo itsellekin, kun kuuli tuon. Entä henkilölle, joka juuri tullut Suomeen töihin?
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa niin mukavan näköinen ihminen. Tuo äänitallenne ihan kuin toisesta ihmisestä!
Nyt oot tainnu kattoa ihan väärän Antti-Roikon kuvia...
Kuvottavaa käytöstä työntekijää kohtaan hyi helvetti mistä tollasia hirviöitä sikiää?
Fakin ämpäri! 😂
Opettelis nyt ees vähäsen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää nyt lukenut näitä kommentteja eri somealustoilla ja ällistyttää. Eikö kukaan oikeasti kuule mitä hän sanoo videolla? Ne ämpärit pitää kerätä pois sisälle koska tuuli heittelee niitä ympäri pihaa ja mikä tärkeintä HEVOSET PELKÄÄVÄT NIITÄ! Hänhän on aidosti huolissaan ja pelkää onnettomuuksia jos hevoset säikähtää. Mikä sen kalliimpaa kuin viedä hevonen eläinlääkäriin tai -sairaalaan ja korvaako vakuutus mitään? Tai entä jos on nuori kokematon ratsastaja selässä ja hevonen säikähtää? Pahimmillaan voi henki lähteä.
Jos on asiasta sanottu monen monta kertaa eikä työtä tehdä oikein niin mitä tuohon voi muuta kuin korottaa ääntään? Kenkää pitää tietysti antaa,se olisi ollut aiheellista. Kyllä hän työturvallisuuden asialla nimenomaan tuossa oli, ajatteli kaikkien parasta. Ja sai nyt tuomio siitä että huolehti kaikkien työturvallisuudesta. Työntekijä ajatteli vain omaa mielipahaansa. Ihan oikeasta syystä sai huutoa. Oikeudelta täysin väärä päätös.
Hän ei sano videolla mitään. HÄN HUUTA, ALENTAA JA NÖYRYYTTÄÄ.
Hyvä, että näistä tulee tuomioita. Liian kauan jotkut saaneet raivota ja käyttäytyä epäasiallisesti. Yleensä näissä on taustalla se, että ihminen itse on ihan sekaisin omissa toiminnoissaan ja syyttää sitten kaikkia muita. Koettu on monta kertaa alaisena.
Ilmeisesti työntekijä ei ollut hoitanut hommiaan ihan vimosen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää nyt lukenut näitä kommentteja eri somealustoilla ja ällistyttää. Eikö kukaan oikeasti kuule mitä hän sanoo videolla? Ne ämpärit pitää kerätä pois sisälle koska tuuli heittelee niitä ympäri pihaa ja mikä tärkeintä HEVOSET PELKÄÄVÄT NIITÄ! Hänhän on aidosti huolissaan ja pelkää onnettomuuksia jos hevoset säikähtää. Mikä sen kalliimpaa kuin viedä hevonen eläinlääkäriin tai -sairaalaan ja korvaako vakuutus mitään? Tai entä jos on nuori kokematon ratsastaja selässä ja hevonen säikähtää? Pahimmillaan voi henki lähteä.
Jos on asiasta sanottu monen monta kertaa eikä työtä tehdä oikein niin mitä tuohon voi muuta kuin korottaa ääntään? Kenkää pitää tietysti antaa,se olisi ollut aiheellista. Kyllä hän työturvallisuuden asialla nimenomaan tuossa oli, ajatteli kaikkien parasta. Ja sai nyt tuomio siitä että huolehti kaikkien työturvallisuudesta. Työntekijä ajatteli vain omaa mielipahaansa. Ihan oikeasta syystä sai huutoa. Oikeudelta täysin väärä päätös.
Hän ei sano videolla mitään. HÄN HUUTA, ALENTAA JA NÖYRYYTTÄÄ.
Huutaa kyllä, mutta sanoo kuitenkin että hevoset pelkäävät. Tietysti ihminen hermostuu jos toinen ei noudata tärkeää ohjetta josta on monta kertaa sanottu. Sinullakaan ei hermot riittäisi jos joutuisit jatkuvasti sanomaan ja huomauttamaan vakavista virheistä. Jos muuta väität, valehtelet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Tässäkin tapauksessa kävi kuten pelkäsin. Kukaan ei lue eikä ajattele juttua yhtään vaan lietsovat itseään ja muita vihaamaan ja pilkkaamaan kyseistä ihmistä. Hän toimi väsyneenä väärin mutta syy on helppo ymmärtää. Itse olisin tehnyt täysin samoin. Tuo työntekijä ei tule saamaan uutta työtä yhtään mistään kun ei osaa noudattaa ohjeita ja työturvallisuutta.
Ai sinä olisit tehnyt samoin? Olet siis mitä ilmeisimmin persoonallisuushäiriöinen. No sillehän et tietenkään voi mitään, mutta olisi hyvä ymmärtää, että normaalisti ihmiset ei käyttäydy noin muita ihmisiä (tai eläimiä) kohtaan missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tulipa vahvat wt-vibat tuosta öykkäröijästä.
Sen kaulatatuointi nimenomaan paljastaa että se on.
Ja käytös vahvistaa asian.
Minkälainen työntekijä ei osaa noin yksinkertaisia asioita hoitaa kunnolla että pomo joutuu tuollaisen hermoromahduksen partaalle?
Onkohan hänellä burnout tms.? Ja oireilee noin. Ehkä tarvisi apua, eikä haukkumista?
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Tässäkin tapauksessa kävi kuten pelkäsin. Kukaan ei lue eikä ajattele juttua yhtään vaan lietsovat itseään ja muita vihaamaan ja pilkkaamaan kyseistä ihmistä. Hän toimi väsyneenä väärin mutta syy on helppo ymmärtää. Itse olisin tehnyt täysin samoin. Tuo työntekijä ei tule saamaan uutta työtä yhtään mistään kun ei osaa noudattaa ohjeita ja työturvallisuutta.
Ai sinä olisit tehnyt samoin? Olet siis mitä ilmeisimmin persoonallisuushäiriöinen. No sillehän et tietenkään voi mitään, mutta olisi hyvä ymmärtää, että normaalisti ihmiset ei käyttäydy noin muita ihmisiä (tai eläimiä) kohtaan missään tilanteessa.
Samaa mieltä. Pomon olisi pitänyt ymmärtää irtisanoa epäpätevä työntekijä jo aika päiviä sitten ettei tilanne eskaloidu tuollaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että näistä tulee tuomioita. Liian kauan jotkut saaneet raivota ja käyttäytyä epäasiallisesti. Yleensä näissä on taustalla se, että ihminen itse on ihan sekaisin omissa toiminnoissaan ja syyttää sitten kaikkia muita. Koettu on monta kertaa alaisena.
Jos olet kokenut noin monta kertaa alaisena niin joku saattaisi kyllä katsoa jo peiliinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jokainen ihminen joka menettää hermonsa kun työntekijä (jolle maksetaan palkkaa että tekee työnsä hyvin) mokaa kerta toisensa jälkeen, on mielestäsi persoonallisuushäiriöinen? Eli käytännössä jokaisen teinin vanhempikin siis. Kukaan ei tiedä vaikka työntekijä olisi narsisti joka halusikin ärsyttää ja saada korvauksia. Nyt oli kyse arvokkaan eläimen turvallisuudesta josta työntekijä ei välittänyt pitää huolta. Ajattele, jos kykenet (no ethän sinä kykene) omistajan kannalta asiaa.
Tää on just niin tätä kun nykyaikana ei saa enää mitään sanoa... pitää olla niin sanoitettua tunnetaiteellisuutta, vaikka ulkkarityöntekijälle on jo monta kertaa sanottu jostain. Kyllä minä asetun tässä työnantajan puolelle.
#minäolenJanita
Huhhuh kun huono englanti.
Eihän toi nyt ollu edes paha, aika normaalia huutamista.
No ihassama mulle.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni olisi aihetta huutaa samalla tavalla omalle alaiselleni, tyyppi on toistaitoinen idiootti. En kuitenkaan uskalla, sillä olisin heti käräjillä myös - nykyään kun ei saa mitään sanoa. Siispä puren nurkan takana hammasta ja koitan vaan kestää. Päätä pitäisi silittää ja 10 vuotta perehdyttää, jospa sitten olisi ammattilainen työssään.
Älä puhu p.skaa! Tykkäät vaan huutaa ja kiusata muita, myönnä pois!
Vierailija kirjoitti:
Tää on just niin tätä kun nykyaikana ei saa enää mitään sanoa... pitää olla niin sanoitettua tunnetaiteellisuutta, vaikka ulkkarityöntekijälle on jo monta kertaa sanottu jostain. Kyllä minä asetun tässä työnantajan puolelle.
#minäolenJanita
Rasistipaska
Neiti on hyvä ja hoitaa ne "arvokkaat eläimensä" ja lapioi paskansa tästä eteenpäin ihan itse omilla pikku kätösillään :)
Sen kaulatatuointi nimenomaan paljastaa että se on.