ei rahaa
Ei ruokaa ja lapset tulossa viikonlopuksi luokseni!
Mitä tehdä?
Kommentit (17)
Leivotte yhdessä?
Käytätte yhteisen aikanne ulkoiluun ja yhdessä oloon.. Siihen ei rahaa tarvitse..
joudut omia lapsiasi hoitamaan. Muut niitä hoitaa suurimman osan aikaa, joten ole hyvä ja tee edes se pieni osa, joka sinulle kuuluu. Itsehän olet pentusi tänne pykännyt.
T: katkera äitipuoli, joka elättää muiden pentuja
äitipuoli. On se sinullakin tainnut jäädä koulut kesken, kun et osaa kirjoittaa virheittä.
Pahoittelen kovasti näitä lyöntivirheitäni.
Ei olisi ollut minun viikonloppu, mutta miehellä menoa. Pakko ottaa, eikä todella rahaa, eikä keltä lainata tähän hätään.
Pakastinta en edes omista! Ahdistaa!
Millä olisit itse pärjännyt viikonlopun yli? Paastoamalla?
Kuinka hyväksytään vätöskirja kun virheitä täynnä?
Tämä on av-palsta, ei sen väikkäriä pukkaavan tutkimus.
Sinun tilanteessasi en juuri muita arvostelisi.
että saat ostettua paketin jauhelihaa, makkaraa tms ja täytyyhän sulla olla lisukkeksi makaroonia tai perunoita peruselintarvikevarastostasi tai onkai sulla tonnikalapurkkeja? Tee vaikka tonnikalakastiketta. Jos ei ole niin ketäpä voit syyttää? Kerjätä ei kannata. Ota opiksesi äläkä uikuta.
täällä toinen etä-äiti joka tuskailee rahoista kun lapset käymässä :(
Ei täällä jaksa nyt joka asiaa miettiä ja lapsi saattaa painella näppäimiä yms. Olen opiskellut yliopistotasolla suomen kieltä :)
Vierailija:
Ei täällä jaksa nyt joka asiaa miettiä ja lapsi saattaa painella näppäimiä yms. Olen opiskellut yliopistotasolla suomen kieltä :)
Samaa mieltä. Mulla koulussa muinoin aidinkieli ja ainekirjoitus kympit!
Taidotko ruostuneet vai aivot narikassa?
...edellinen ruokalista maksoi 10 e-
Tsemppiä!
Kirjainten järjestyksellä ei ole väliä
Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakaan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voiavt olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.
B)Kasva aikuiseksi ja opi säästämään rahaa niin, että lapsille riittää. Tiedän, että rahat ovat välillä todella tiukoilla ja olen pahoillani, että sanoin näin töksähtäen, mutta äidin ja isän pitää osata pitää lapsistaan huolta.