Avatkaa mulle miehen sielunelämää
Uusi orastava suhde alulla. En vaan tahdo pysyä kärryillä miehen ajatusmaailmasta. On sovittu, että edetään pikkuhiljaa ja kaikessa rauhassa ja mieskin sitä painottaa, mutta sitten taas välillä haluaakin edetä nopeasti. Kokemuksia?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hormoonit saa herkän miehen mielen heilahtelemaan.
Ok. Tuotapa en tullut aatelleeksi. Ja herkkyyttä miehessä on ja sitä kyllä arvostan suuresti.
ap
Mies haluaa pillua, jos se on herkkyyttä niin sitten on
heeh
Miksi tällä palstalla niin monen on vaikea kommentoida asiallisesti?
Ihminen voi sopia, että edetään nopeasti ja järjellä ajatellakin niin, mutta sitten kuitenkin haluta ihastuksissaan edetä nopeammin. En ymmärrä mitä omituista tuossa on?
Älä ole helppo nakki vaan pihtaa niin huomaat miten mies ei jaksa tavata sinua koska pihtaat elis e halusi vaan seksiä.
Avataan sepalus. Klunssi = sielunelämä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on pillu mielessä koska haluaa nopeasti edetä. Selvästi ei halua paisuhdetta vaan nais kokemuksen ja seksiä. Luultavasti sillä on muitakin naisia jos alkaa sinua hoputtamaan koska ei halua odottaa eikä edetä hitaasti.
Vahva epäilys tästä mieheltä sivusta. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä palstalla niin monen on vaikea kommentoida asiallisesti?
Nuo teinipojat tulevat aina joukolla riehumaan, ne kannattaa vaan poistaa heti.
Miehillä on vain seksi mielessä. Tulet pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis haluaa "edetä nopeasti"? Jotain esimerkkejä olisi kiva saada että voisi auttaa. Ja miksi teille on tärkeää se hitaasti eteneminen, rikkooko hän siis sinun rajojasi sillä nopeammalla tahdilla vai mitä?
Ei riko minun rajoja mitenkään, sovittiin vaan että edetään rauhassa ja tutustutaan pikkuhiljaa. Nyt hän haluaa kuitenkin minut hänen luokseen muutamaksi päiväksi ja jo kokeilla, että miten meillä arki sujuisi.
ap
Onhan tuo jo hävytöntä pyytää romanttisen kiinnostuksen kohde muutamaksi päiväksi vierailulle. Suosittelen ystävällisesti imperatiivimuodossa vetäytymään kyseisestä sorkkaeläin-nisäkkäästä!
Tiesittekö että femakoksi nimittely toi tuomion. Syy: siinä rinnastettiin eläimeen.
Mahdotonta sanoa kenenkään toisen puolesta että mitä hän oikeasti ajattelee ja haluaa. Moni luulee tietävänsä mitä muut ajattelee ym. mutta eivät oikeasti tiedä.
Ootko muuten varma, että olet ainoa nainen?
Kiitos niille, jotka vastanneet asiallisesti. Semmoisia kommentteja olisi kiva kuulla lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis haluaa "edetä nopeasti"? Jotain esimerkkejä olisi kiva saada että voisi auttaa. Ja miksi teille on tärkeää se hitaasti eteneminen, rikkooko hän siis sinun rajojasi sillä nopeammalla tahdilla vai mitä?
Ei riko minun rajoja mitenkään, sovittiin vaan että edetään rauhassa ja tutustutaan pikkuhiljaa. Nyt hän haluaa kuitenkin minut hänen luokseen muutamaksi päiväksi ja jo kokeilla, että miten meillä arki sujuisi.
ap
Mitä mieltä siis itse olet tästä? Onko liian aikaista tuollainen yhdessä asumisen harjoittelu ja "arjesta" puhuminen, kun vielä pitäisi olla se romanttinen kuherrusvaihe, jossa tutustutaan ja nautitaan yhdessäolosta ilman paineita? (Ja oikeasti, haluaako hän sinut vain harjoittelemaan kodin hoitoa tjsp. jotta itse hyötyisi.) Miten kauan olette tapailleet? Kyllä itse ehkä tuntisin, että rajojani rikotaan, jos ei pidetä kiinni sovitusta eli hitaasta tutustumisesta.
Jos esittää muuta kuin mitä oikeasti on.
On vaikea jatkaa sitä pitkään, on kiire muuttaa yhteen.
Sitten niitä oikeita piirteitä alkaa pikkuhiljaa paljastua.
En tiedä onko kyse tästä, mutta on takuulla yksi vaihtoehto , miksi niin kiire äijällä.
Se on kuule niin, että miehen sielunelämää ei ihminen ymmärrä!
Kuka sellaista ainaista jahnailua haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi sopia, että edetään nopeasti ja järjellä ajatellakin niin, mutta sitten kuitenkin haluta ihastuksissaan edetä nopeammin. En ymmärrä mitä omituista tuossa on?
Sellainen täysin aivoton kiihkoisa puskeminen on kylläkin täysin epänormaalia, kun ihminen haluaa nopeasti lukita ja omia toisen itselleen. Ei kerro mistään hienoista sielunmaisemista ja olen tällaista toimintaa kokenut ihmisiltä joiden persoona paljastunut myöhemmin hyvin kyseenalaiseksi. Itsellä se menee päinvastoin että mitä ihastuneempi olen sen hitaammin haluan edetä. Koska miksi haluaisin sen ihanuuden olevan nopeasti ohitse.
Hän haluaa edetä omaan tahtiin, ei sun tahtiin. Ei kuulosta kovin itsestään selvillä olevalta....
Minulla on täysin sama mutta toisinpäin. Sanoin naiselle juuri tuolla tavalla kun Tinder treffit menivät hyvin ja nainen pyysi uusia treffejä. Sanoin että voidaan tutustua paremmin, mutta kunhan ei niin että ensi viikolla seurustelua. Mutta mitä tekee nainen, ei kestä kauaa niin kuitenkin alkoi tulla joka ilta "hyvää yötä😘" joka aamu "hyvää huomenta 😘" niihin on jotain vastattava ettei nainen ota itseensä. Kun vähän kehui jotain asiaa niin nainen ajatteli kuitenkin että juttu nyt etenee. Lopulta olemme siinä tilanteessa ettei voi edes kysyä kuinka voit kun pahastuu siitä ettei ollutkaan treffikutsu. Erittäin kiva ja fiksu nainen muuten, mutta ei vain onnistu.
Onko aloitus kompa? Ei miehillä ole sielua.
🤌🥂🤭😢