Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juteltiin eilen miehen kanssa eilen myöhään yöhön.

04.05.2007 |

Monenlaista juttua tuli esille. Mies tunnusti itsekin olleensa ihastunut erääseen kaveriimme viime syksynä. Olen kyllä aina tiennyt, että hän on sellainen ihastujatyyppi ja myös häneen ihastutaan helposti, mutta aika yllättynyt olin, että juuri siihen naiseen...!? Mies sanoi loukkaantuneensa erityisen paljon siitä, että hän valitsi kaikesta huolimatta olla uskollinen, toisin kuin minä. No mitä minä voin siihen muka sanoa? Oikeassahan hän on.

Nyt hän tuntee tarvitsevansa aikaa itselleen voidakseen miettiä, mitä aikoo. Hän haluaisi muuttaa vähäksi aikaa erilleen. P-r-k-l, nyt rupean taas itkemään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa, mitä tilaa ja niin makaa kuin petaa. Tässä pari sopivaa sanontaa tähän tilanteeseen.

Ei yhtään säälipistettä rouvalle.

Vierailija
2/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lu****u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

lu****u

Vierailija
4/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

lu****u

Vierailija
5/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei! Jos hän olisi pirullinen kieroilija, niin ehkä sitten, mutta hän ei ole sellainen.

Vierailija
6/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ahdistaa nykytilanteessa, niin anna hänen muuttaa pois. Mikäli nyt väkisin yrität pitää miehen vierelläsi, se voi kostautua myöhemmin. Anna miehellesi tilaa, niin uskon asioiden järjestyvän nopeammin. Keskustelkaa asiasta lisää, ja sitten vielä lisää, ja vielä vähän lisää.. Kyllä asia siitä selviää -tavalla tai toisella (ei erokaan ole huono ratkaisu, jos suhde lähtee täysin alamäkeen).

Moni on pettämisestä selvinnyt, mutta se vaatii aikaa. Älä odota liikoja mieheltäsi (äläkä itseltäsikään!), mitään käänteitä tai selviämisiä tuskin parissa kuukaudessa tapahtuu.

Tsemppihali!

Vierailija
7/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa kaikki tämä käydä läpi?

Vierailija
8/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tukemassa,..

VITTU!

Vierailija
9/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös. Kummallekin hetki hengähtää omissa oloissaan selkeyttää ajatuksia ja tunteita kummasti. Jos todella rakastatte toisianne, ei erillään asuminen teitä erota lopullisesti. Osoita nyt, että sinulla on suuri sydän, ja anna miehellesi haluamansa tilaisuus riitelemättä. Todellinen rakkaus ei ole sitomista, vaan sitoutumista.

Vierailija
10/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä...

Vierailija
11/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en varmaankaan olisi kertonut. :(

Vierailija
12/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle!!!

Vierailija
13/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna miehellesi nyt aikaa. Onko teillä esim. mökkiä, mihin hän voisi mennä miettimään? Saisitte olla vähän aikaa erillään ja miettiä asioita.

Olen kanssa sitä mieltä, että pettäminen ja ihastuminen voivat olla oire jostain muusta. Meillä ainakin oli näin. Kirjoitin sinulle jokunen päivä sitten, että olin pettänyt miestäni, ja olin varma, että meille ero tulee.

Nyt meillä näyttää valoisemmalta, mies on palaamassa kotiin, ja haluaa vielä jatkaa ja katsoa, jos tästä vielä jotain tulisi. Monet itkut on itketty näinä paivinä.

Ja puhukaa ja puhukaa ja puhukaa. Se auttaa, vaikka välillä sanoja ei meinaisi löytyä.

Kovasti voimia! Ja toivon, että saatte välinne selvitettyä.

Vierailija
14/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on ikäeroa ja onko ihan mahdotonta ajatella yhteistä tulevaisuutta?

Vierailija
15/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paljonko teillä on ikäeroa ja onko ihan mahdotonta ajatella yhteistä tulevaisuutta?

Mehän olimme pitkään eri paikkakunnilla, mutta nyt näemme taas lähes päivittäin. Mutta mistään henkilökohtaisesta emme ole puhuneet talven tapahtumien jälkeen. Onhan se rankkaa, ja myönnän että minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan. :( Ei kai ajatus yhteisestä tulevaisuudesta mahdoton ole, mutta ei se oikein tässä tilanteessa tunnu vaihtoehdolta. Kun saisi kotiasiat selviksi ensin. :( Niin ja ikäeroa on 8 vuotta, eli aika paljon.

Vierailija
16/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ita, niin kai tuossa on jotain tyytymättömyyttä puolin ja toisin? Mitä ja miksi?

Jos puhutte vain tuosta pettämisestä, se ei ratkaise perusongelmaa , eikä vie suhdetta yhtään eteenpäin, vaan katkeroittaa/muistuttaa siitä miestäsi lisää. Voisin kuvitella, että molempien pitäisi harrastaa itsetutkiskelua ja nähdä se varsinainen ongelma (onko se sitten oman pään sisällä, suhteessa vai missä), miksi teki niinkuin teki tai miksi teidän suhteenne ei riittänyt ja miten tulevaisuuden näkee omalta, toisen ja koko perheen kannalta. Ja sen pohjalta lähteä keskustelemaan, miten te jatkatte yhdessä tai mitä sitten teettekin. Oireesta puhuminen ja äkkipikainen ratkaisu, kuten erilleenmuutto, ei kuulosta kovin rakentavalta ratkaisulta. Se voi jossakin tapauksessa olla tarpeen, mutta monesti on turhaa hätiköintiä.

Joka tapauksessa mihin ikinä päädyttekin, niin onnea ja tsemppiä!

Vierailija
17/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minä lähdin töihin vuosi sitten ja mies jäi kotiin, kasvatti meitä aika eri suuntiin. Osat vaihtuivat päälaelleen ja sitä myötä kiinnostuksenkohteet muuttuivat. Minä ihastuin työpaikalla ja mies ihastui kotiäitikaveriimme. Ehkä töihinlähtöni ei sitten ollut hyvä ratkaisu meille, mutta mistäpä sen olisi etukäteen tiennyt. Vaikka ehkä sekin vain nosti pintaan ongelmia, jotka olivat jo olemassa. En tiedä.

Vierailija
18/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Finetten kanssa samoilla linjoilla. Mielestäni teidän pitäisi pystyä tämä selvittämään saman katon alla eikä kahden eri katon alla ihan vain siitä syystä että teillä on lapsi (kai muistan oikein että 1 lapsi?). Veikkaisin, että pienen lapsen perusturvallisuus järkkyisi turhaan, jos ottaisitte etäisyyttä ja sitten taas palaisitte yhteen. En väitä, että asioiden selvittely saman katon alla olisi helppoa, mutta minusta vanhempina olette sen velkaa lapselle (jollei se nyt sitten johda niin hirvittäviin riitoihin, että siitä kärsii sitten jo lapsikin).

Niin ja siitä olen samaa mieltä kuin Finette, että jos puhutte vain pettämisestä, niin hoidatte vain oiretta, ilman että tiedätte mistä sairaudesta on kyse. Päänsärkylääkkeillä voi päänsäryn saada pois, mutta itse jännitysniska kun jää hoitamatta, niin särkylääkkeen loputtua voi päänsärky tulla aika äkkiä takaisin.

Oletteko te käyneet miehen kanssa parisuhdeterapeutilla?

Niin ja se on sanottava, että aika moni prosenttisesti parit eroaa pettämisen jälkeen ja lisäksi nekään jotka jäävät yhteen, eivät välttämättä ole enää tyytyväisiä parisuhteeseensa. Haluaisitko jäädä suhteeseen miehesi kanssa, jos tietäisit, että koko loppuelämänä hän ei tule sinuun luottamaan eikä sinua enää kunnioittamaan ja rakastamaan niin kuin vaimoa " tulee" rakastaa? Tämä on sellainen kysymys, johon kannattanee miettiä vastausta.

Vaikka ero rankka onkin, niin joskus on uskallettava ottaa myös sekin vaihtoehto mahdollisuudeksi, joskus se on ainut tie, josta voi pitkällä aikavälillä muodostua jotain uutta ja kaunista. Aina ei voi valitettavasti valita lasten satujen tapaan hyvästä ja huonosta, joskus meidän aikuisten elämässä on valittava kahdesta huonosta vaihtoehdosta se vähemmän huono. Sen näyttää aika, että mikä se vaihtoehto on. Antakaa itsellenne aikaa.

Vierailija
19/21 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sitten toiseen otteeseen mennyt sänkyynkin tämän pojun kanssa, vai vääristelikö ensimmäisissä lausunnoissaan pettämisen jälkeen totuutta??

Kertokaa te tarkemmin seuranneet ;)!

Vierailija
20/21 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko hän sitten toiseen otteeseen mennyt sänkyynkin tämän pojun kanssa, vai vääristelikö ensimmäisissä lausunnoissaan pettämisen jälkeen totuutta??

Kertokaa te tarkemmin seuranneet ;)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi