Tiet ne vaan huononee. Kiitos Persut tästäkin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa nykyinen hallitus tuplasi nuo teiden kunnostamiseen osoitettavat rahat. Älä tee aloituksia asioista mistä et tiedä näköjään hölkäsen pöläystä.
Onkos tässäkin käynyt niin että ensin otetaan 100 miljoonaa pois teiden kunnostus rahoista ja sitten annetaan 20 miljoonaa takaisin ja sanotaan rinta rottingilla että teiden kunnostukseen on lisätty varoja.
Petterin juna, 3 miljardia.
Helsingin ratikkaväylät, 2 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa nykyinen hallitus tuplasi nuo teiden kunnostamiseen osoitettavat rahat. Älä tee aloituksia asioista mistä et tiedä näköjään hölkäsen pöläystä.
Onkos tässäkin käynyt niin että ensin otetaan 100 miljoonaa pois teiden kunnostus rahoista ja sitten annetaan 20 miljoonaa takaisin ja sanotaan rinta rottingilla että teiden kunnostukseen on lisätty varoja.
Ei vaan hallitus ohjasi ensi töikseen 250 miljoonaa euroa lisärahaa tiestön korjausvelan kasvun pysäyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan tapahtui ja jotenkin huvittavaa miten persujankkaaja yrittää kaataa vuosikymmenien aikana syntyneen korjausvelan persujen piikkiin. Vaikka tosiasiassa persut ovat ainoa puolue joka tuohon on oikeasti tarttunut ja puuttunut.
Mihinhän ne pensaveroeurot oikein menevätkään.
Vierailija kirjoitti:
Mihinhän ne pensaveroeurot oikein menevätkään.
Ministeri Poutala voisi vastata tuohon kysymykseen.
Persuista tulee pienpuolue tämän jälkeen ja hyvä niin.
PS on uhka suomalaisille. Isänmaanpetturit.
Vierailija kirjoitti:
Persuista tulee pienpuolue tämän jälkeen ja hyvä niin.
PS on uhka suomalaisille. Isänmaanpetturit.
Paljon ehtivät vielä saada tuhoa aikaiseksi. Valitettavasti.
Eiks ne tiet oo asfalttia.