Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sensuroitiinkohan aloitukseni?!?

Vierailija
28.09.2008 |

Ilmeisesti on sitten niin, että itsemurha-, murha- ja satuttamisajatuksista ei saa edes PUHUA eikä asiallisesti kysyä, sillä aloittamani ketju on poistettu. ("Onko se siis oikeasti niin"). No, sainpahan ainakin vastauksen; olisin kyllä mielelläni kuullut lisääkin ajatuksia. Tuskin minä mitään apua tässä haen (vaikka jotkut sitäkin ehdottelivat) kun mitään hätää ei ole minulla eikä läheisilläni eikä muillakaan.

t. sensuroitu ap

(Näin minä siis kirjoitin:

Onko se siis oikeasti niin,

että nämä asiat ovat epätavallisia:

* ajatukset (fantasiat ja/tai kauhukuvat) muiden ihmisten satuttamisesta

* itsemurhaan liittyvät ajatukset

* itselle tärkeiden ihmisten hautajaisten pakonomainen kuvitteleminen

* halu pahoinpidellä itseään

* toisten ihmisten murhaamisen suunnittelu

Minulla on ollut näitä kaikkia aina. Siis niin pitkään kuin muistan. En ole pahoinpidellyt ketään, saati murhannut, mutta niitä ajatuksia on aina ollut, niinkuin ajatusleikkeinä. Kuulin vasta verraten äskettäin, että kaikilla ei todellakaan ole näin, että on ihmisiä, jotka eivät haluakaan satuttaa ketään edes fantasian tasolla. Minun on vain vaikea uskoa tätä. Vähän kuin kuulisi olevan ihmisiä, jotka eivät masturboi - vaikka onhan niitäkin kuulemma. Mutta änyway, kyse on siis pelkistä ajatuksista. Eivätkö ne olekaan normaaleja, ihmiselämään kuuluvia ajatuksia?)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen pakkoajatukset. Normaalejahan ne ovat mutta eivät terveitä.

Joskus nuoruuden angsteissa olen halunnut pahoinpidellä itseäni, ja yrittänytkin, mutten pystynyt kun meinasi sattua :), mitään noista muista luettelemistasi minulla ei ole koskaan ollut.

Vierailija
2/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri toisinpäin:

- en halua edes ajatella läheisten ihmisten hautajaisia

- joskus ajattelen millaista elämä olisi ilman jotain läheistä ja sen ajatteleminen aiheuttaa tuskaa eli en edes halua sitä ajatella

- joskus kun kaikki menee pieleen, ajattelen, että parempi kun vetäisisi itsensä jojoon. Tällaiset ajatukset siis käyvät mielessä, mutta en ikinä ole ajatellut niitä "tosissani"

- joskus kun olen ollut todella ahdistunut (jokin ohimenevä tilanne) olen halunnut repiä itseäni tukasta ja olen sitä tehnytkin

- ikinä en ole ajatellut toisten ihmisten pahoinpitelyä tai murhaamista

ja pidän itseäni tasapainoisena ihmisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee ymmärtää, että persoonallinen paha on todella olemassa ja pyrkii vaikuttamaan sinuun. Mitä enemmän annat näille ajatuksillesi periksi, jotka ovat pahasta lähtöisin, sitä enemmän persoonallinen paha (= Saatana) saa sinut valtaansa.

Vain Jeesus Kristus voi pelastaa sinut. Hän on valo pimeyden keskellä. Rukoile Jeesusta elämääsi, niin saat täydellisen avun.

Vierailija
4/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoajatuksia on lähes kaikilla ajoittain, mutta ei tuollaisia muiden ihmisten vahingoittamiseen liittyviä.

Vierailija
5/5 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt revit kyllä pelihoususi kun kerron olevani kastamaton PAKANA ja että se auttoi elämääni paljon kun päätin olla elämässäni avoin kanava jumalalle :D :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme