Kuinka usein puhdistat autosi sisäpuolelta?
Tuli tuosta autonpesu-ketjusta mieleen. Itse en tykkää että auto on likainen, pesen säännöllisesti sekä sisältä että ulkoa. Puolison auto taas on aivan järkyttävän likainen sisältä ja roskia lattiat täynnä. Sama se kyllä kotonakin näkyy, mies ei viitsisi mitään tehdä.. tykkään kuitenkin itse että puhtaassa ympäristössä on mukavaa olla.
Kommentit (7)
Niin usein, että auto pysyy siistinä. Tähän vaikuttaa paljon, millaiset kelit on. Syksyllä tulee enemmän hiekkaa ja kuraa, joten on imuroitava useammin. Tykkään siististä autosta. Ajan paljon sorateillä ja rämmin milloin missäkin mönkijäurilla, joten auto likaantuu myös ulkopuolelta paljon. Pesen sen aika usein.
Pesty viimeksi viime kesänä sekä ulkoa että sisältä.
Roskat vien lähestulkoon jokaisen ajon jälkeen heti kun niitä on tullut, pidemmillä reissuilla vien roskia pois jokaisella pysähdyksellä. Sisäsiivous on pari kertaa vuodessa, yleensä renkaiden vaihdon yhteydessä otan myös sisäsiivouksen.
Keväällä talven kurat ja syksyllä kesän pölyt
Ulkoa useammin
Silloin kun on tarvetta, yleensä pari kertaa vuodessa. Kuskin puolen mattoa pitää kopistella useammin.
Talvella en siivoa autoa sisältä siis pölystä ja kivistä mut roskat vien roskat roskiin. Tänään oli sen verran lämmin, et imuroin vaan kuskin paikan jalkatilan. Mikrokuitupyyhe mulla on aina autossa, et jos joku häiritsee,voi pyyhkäistä. Mut ei talven pimeydessä oikein lika näy sisätiloissa.