Kuka on sinun lempikuvataitelijasi?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Adolf Hitler.
Kuinka paljolta maailma olisi säästynyt, jos hänen taidettaan oltaisiin osattu arvostaa...
Ivan Aivazovsky. Uskomattoman hienoja merimaalauksia.
Leena Luostarinen, Marika Mäkelä, Susanne Gottberg.
Vierailija kirjoitti:
Van Gogh
Näin sen öljyvärimaalauksena toteutetun kokopitkän animaatioelokuvan elokuvateatterissa valkokankaalta, jossa hänen taulunsa heräävät henkiin, liikkeeseen. Oli upeasti toteutettu.
Miten animaatioelokuva toteutetaan öljyvärimaalauksena?
Vierailija kirjoitti:
Mozart, Bach, Beethoven ja Sibelius ovat suurimmat suosikkini. Omistan useita heidän taulujaan.
Minusta he eivät maalanneet mitenkään erinomaisesti. Minä lahjoitin omat heidän maalaamat tauluni hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf Hitler.
Kuinka paljolta maailma olisi säästynyt, jos hänen taidettaan oltaisiin osattu arvostaa...
Hitler oli joka tapauksessa tunnetuimpia Wienin taideakatemiaan pyrkineistä taiteilijoista.
Mulla on nyt Vincent Van Gogh-kausi menossa. Jos joku olisi sanonut, että alan nauttimaan sähkönsinisestä ja keltaisesta, olisin ehkä nauranut. Mutta niin se elämä heittelee.
Monet. Hänen maalauksensa vievät jonnekin pois, unimaailmaan.
Ragnar Kjartansson ja Tracey Emin (vaikka eivät olekaan ihan perinteisiä "öljy kankaalle" -kuvataiteilijoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf Hitler.
Hitler oli joka tapauksessa tunnetuimpia Wienin taideakatemiaan pyrkineistä taiteilijoista.
Nykyisin tunnetuinta on hänen käsitetaiteensa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt Vincent Van Gogh-kausi menossa. Jos joku olisi sanonut, että alan nauttimaan sähkönsinisestä ja keltaisesta, olisin ehkä nauranut. Mutta niin se elämä heittelee.
Itselleni ovat aina olleet tärkeimpiä Van Gogh ja Munch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ovat aina olleet tärkeimpiä Van Gogh ja Munch.
Liekinheittimen teemoista voisi tulla Munch mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Monet. Hänen maalauksensa vievät jonnekin pois, unimaailmaan.
Minusta Useat on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jo mainitut Dali, van Gogh ja Klimt. Sitten vielä Kandinskij ja Repin.
Ääni Ilja Repinille täältä.
Adolf Hitler.