Missä on kaikki suomalaiset pakastemustikat kaupoista?
Kommentit (19)
Kysy marjafirmoilta jotka pitivät niitä poimijoita orjinaan.
Suomalaiset ovat aloittaneet vihapropagandan thaimaalaisia vastaan, joten marjojakaan ei ole enää ruokapöytään tulossa.
Valio yms. eivät halunneet ostaa epäreilua mustikkaa.
En tiedä, mistä kaupoista etsit, mutta mun lähikaupassa ( pieni K-market) löytyy suomalaista pakastemustikkaa.
Meille tuli Lidliin toinenkin kotimainen mustikka myyntiin, eri pakkaaja kuin siinä mitä ollut aiemminkin, ruotsalaisen mustikan loota taas oli tyhjänä.
Thaimaalaiset veivät ne mukanaan kotimaahansa puuttuvien palkkojen takia.
Mene mustikkaan, ei tartte maksaa, metsä pullollaan mustikoita syyskesällä. Thaikut jätti viime syksnä mustikat metsään
Kyllähän Prismadta löytyy Kotimaista mustikkaa
Ne on jääneet viime vuonna metsään mätänemään.
Kuka haluaa Kalanpääsoppaa!
Jäi kesästä reilusti jäljelle. 2e Litra! Pakastettua.
Vierailija kirjoitti:
Mene mustikkaan, ei tartte maksaa, metsä pullollaan mustikoita syyskesällä. Thaikut jätti viime syksnä mustikat metsään
Olen 74v liikuntarajoitteinen ihminen, ei onnistu mustikoiden poiminta edes kesällä, AP.
Etsi pakastealtaasta. Et niitä muualta löydä "mistään "
Mikäpä on Ap:lla tekosyy, jottei viime kesänä mennyt itse metsään ja kerännyt mustikoita? Jos itse en niitä ennätä tai halua kerätä, en niitä myöskään osta, vaan otan vitamiinini jostain muusta tuoretuotteesta.
K-kaupoista, isoista supernarketeista ja citymarketeista oatan suomalaisia marjoja. Nyt keväällä on jo saanut espanjalaisia pensasmustikoita, jotka ovat olleet hyviä. Kaukomailta tuotuja en uskalla syödä enkä keitettyjä syö.
Ulkomaisia marjanpoimijoita kusetettiin niin paljon että mustikat jäivät metsään JA SE ON IHAN OIKEIN. Minä en verimustikoita syö ja poimi seuraavaksi itse mustikat metsästä älä vaadi, että toisia kusetetaan mennen tullen jotta sinä itsekäs paskiainen saat mustikat K-marketin pakastehyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisia marjanpoimijoita kusetettiin niin paljon että mustikat jäivät metsään JA SE ON IHAN OIKEIN. Minä en verimustikoita syö ja poimi seuraavaksi itse mustikat metsästä älä vaadi, että toisia kusetetaan mennen tullen jotta sinä itsekäs paskiainen saat mustikat K-marketin pakastehyllystä.
Olen vuosia ostanut kotimaisilta poimijoilta 35 - 50 € ämpäri ja pakastanut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 74v liikuntarajoitteinen ihminen, ei onnistu mustikoiden poiminta edes kesällä, AP.
Miksi kukaan läheinen ei auta ja tuo sinulle ämpärillistä käsinpoimittua mustikkaa? Meillä päin tuo on hyvin yleinen tapa auttaa lähimmäistä.
Soita verokarhulle onko hän lihonnut vai nukkuuko talviunta.
Melkein kaikki on nykyään ulkomailta tuotua. Löylyn saunat tehtiin venäläisestä puusta kun Suomesta ei löytynyt kunnollista.