Onko kukaan kokeillut sitä L' orealin mineraalimeikkivoidetta?
Onko niin hyvää ja ihmeellistä kuin mitä kehutaan?
Kommentit (6)
Kun täällä oli vähän aikaa sitten näistä mineraalimeikkivoiteista keskustelua, niin siinä keskustelussa kiisteltiin myös siitä mitkä on " oikeasti" hyviä.
mun mielestä se ei kyllä peitä yhtään, tai sitten saa laittaa sitä ihan kamalan kerroksen. Jos iho on hyvä, eikä peitettävää ole, niin varmaan hyvä tuote, tuo kivan hehkun iholle. On kyllä aika hankala levittää, vaatii treenaamista, kun se pitää levittää pyörivin liikkein. Ja se sivellin on aika kova, epämielyttävän tuntuinen iholla. Se pakkaus on ihan epäonnistunut, tosi vaikeeta saada sitä meikkiä, ja sitten kun sitä pakkausta pyörittelee ja sitä vihdoin saa, niin meikkiä tulee ihan kamalasti. Mä käytän sitä meikkivoiteen päällä, pelkästään ei kyllä mulla ainakaan riitä.
Millasta tuo mineraalimeikki on? Puuterimaista? Tarviiko enää siis puuteria päälle, entä peitevoidetta, tms. Eli peittääkö punaiset läikät tai näpyt, vai tarviiko muutakin peittoapua?
käytän mitä vaan, hinnalla ei väliä, kunhan tuote toimii. Ja tuo on puuterimaista, kuten irtopuuteri. Ei periaatteesa tarvitse puuteria laittaa, mutta kyllä mulla ainakin iho alkaa kiiltämään, eli päivällä tarvii puuteria laittaa. Ja ei kyllä mitään näppyjä peitä. t. 5
Mulla ainakin aina jotain epätasaisuuksia iholla.
ostin ihan kokeillakseni. Vaikeaa saada ihan tasaisesti koko kasvojen alueelle. Siihen siveltimeen tarttuu helposti paljon sitä meikkiä ja sitten tulee paksu kohta kasvoihin ellei huolellisesti saa sitä karisteltua eli vähän hankalahkoa ainakin näin aluksi. Ja pakkaus myös hiukan vaikea...
Lopputulos ihan ok, ei liian peittävä, mutta kuitenkin peittää. Ja kestää eikä mene " suttuiseksi" . En vielä osaa sanoa aionko ostaa tuotetta toiste. Kevyen tuntuinen se on kyl kasvoilla!