Laita tähän setämiesbiisejä, jotka olivat täysin sosiaalisesti hyväksyttyjä vielä ennen 2000-lukua:
Aloitan: Markku Aron "Jestas sentään mitkä rinnat"
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Loirin olis tullut halvemmaksi jättää Tamara juttu.
Samoin Eugen Malmstenin, joka teki kappaleen ja esitti alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Sleepy Sleepersin tuotanto otettaisiin nykyään vastaan? Sitähän Elviksen piti vielä kysyä, että ottasko hu#ora puuroa ja muita klassikkolaineja levyiltä.
Ei sitä kovin hyvin otettu aikanansakaan vastaan. t. lahtelainen
Jeesus on totuus myös muille uskonnoille ja uskottomille .
Venäläinen laulu Ake Make Pera ja Mä
Budhan kaa manalaan Jeesuksen kaa taivaaseen. Paratiisi menetetty .
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Mikäs se olikaan se palstajuippu valkoisissaan... xD
Marion Rungin Senorita por favor kertoo Suomi-Ladyjen Mallorcan matkoista ja Manolojen vonkaamisesta - varmaan tuomittaisiin ra#sistisena nykyään ja lyriikathan kertovat seksuaalisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Billy Idol: Sweet Sixteen
Chuck Berry/Sweet Little Sixteen, Sam Cooke/Only Sixteen, Neil Sedaka/Happy Birthday Sweet Sixteen, Johnny Burnette/You're Sixteen, You're Beautiful And You're Mine, B.B. King/Sweet Sixteen.
Olin bussimatkalla ja Mahtava... tuli radiosta. Nuori tukevahko tyttö pyysi kuljettajaa vaihtamaan kanavaa kun muutenkin on matkapahoinvointia. Eli ei kaikkien mielestä ollut hauska
Esa Pakarinen/Kuusitoistavuotias (Pakarock, 1975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Sleepy Sleepersin tuotanto otettaisiin nykyään vastaan? Sitähän Elviksen piti vielä kysyä, että ottasko hu#ora puuroa ja muita klassikkolaineja levyiltä.
Elvishän aloitti seurustelun Priscillan kanssa tämän ollessa 13v lapsi ja hän itse oli 25v.
Älä viitsi senkin paskakasa. Käytät valehtelevaa kieltä, ja toivottavasti kielesi katkaistaan, senkin paskakasa. Sinä et ole yhtään mitään. Saatanan luuseri. Hyi helvetti, yrität väittää, että Elvis oli pedofiili. Toivottavasti joku ampuu sua haulikolla päähän, se olisi sinulle täysin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvishän aloitti seurustelun Priscillan kanssa tämän ollessa 13v lapsi ja hän itse oli 25v.
Älä viitsi senkin paskakasa. Käytät valehtelevaa kieltä, ja toivottavasti kielesi katkaistaan, senkin paskakasa. Sinä et ole yhtään mitään. Saatanan luuseri. Hyi helvetti, yrität väittää, että Elvis oli pedofiili. Toivottavasti joku ampuu sua haulikolla päähän, se olisi sinulle täysin oikein.
Seurusteletko itse 13-vuotiaan kanssa, vaikka olet kolmekymppinen, kun noin hermostuttaa?
Ässät - Punakenkäinen tyttö:
"Tyttö se liikkuu niin villisti, edessäni ihanasti minisessä hameessa pyllisti" 🤢
Tämä ei ole vissiin ollut sos. hyväksytty edes aikoinaan 60-luvulla kun ilmeisesti saanut bannia:
Junnu Vainion - pohjolan pidot.
Löytyy karaokebaarien valikoimasta ja kun laulaa, niin saa katseita ja jopa mussutusta. Itkekää ko. baarille, KUN BIISI ON KERRAN TARJOLLA.
KOP KOP AVAA HAKAS