Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää

Vierailija
10.03.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…

Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.

Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!

Kommentit (806)

Vierailija
341/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö edes yritä selittää kaksoisstandardianne?"

Selitettiin jo että oot liian tyhmä ymmärtämään eroa helsinki-priden ja priden/lgbt-lipun välillä

Vierailija
342/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""Olet joko meitä vastaan tai meidän puolellamme määrittelemällämme tavalla ja ehdoitta!" t. palstataistolaiset"

Taistolaiset :DDD Meehhän pappa jo siitä päiväunille

Ei teidän toimintapojanne ja retoriikkaanne erota taistolaisista ja Kiinan kulttuurivallankumouksesta mitenkään.

Dementikoille lienee turha puhua mitään. Onneks oot kohta kuollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nämä oppisivat, ettei maalitus ja cancelointi ikinä tuota haluttua lopputulosta, vaan pikemminkin ihmisten asenteet muuttuu entistä kielteisemmiksi heidän ajamiaan asioita kohtaan?

Pitäsköhän vaan kieltää homovihaajien kritisoiminen lailla?

Ja säkin teet just sitä hyvää työtä, että ihmisiä vtuttais kaikki Seta ja pride jutut entistäkin enemmän. :D

Vierailija
344/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Virta itse erosi tuosta tehtävästä. 

Eroatko vai annammeko kenkää?

Tuo on ihan reilua

Vierailija
345/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy miksei valkoinen mies saa vihata homoja rauhassa. Pitäskö vaan kieltää lailla valkoisen miehen kritisoiminen?

Jännä, että eritoten LHB-liitto kiittelee Savinaista tästä vinkumastasi homo "vihasta". 

-Turun Palloseuran paitajupakkaan on ottanut kantaa uusi taho. Seta ry:n kilpailijaksi 2021 perustettu LHB-liitto ilmoittaa haluavansa kiittää Pride-paidasta kieltäytynyttä Veli-Matti Savinaista.- TS 

Lhb liitolla on tyyliin 0,05% jäsenistö Priden jäsenjärjestöjen jäsenmäärään verraten. On tyypillistä propagandaa ja disinformaation luomisen keino, että tällaisia pieniä ja uusia yhdistyksiä nostetaan, vaikka edustavat hyvin pienen joukon näkemyksiä. Lhb liitto perustettiin vastustamaan translakia ja jollekin pölhölle kansanedustajallekin upposi tuo propaganda.

Tyypillistä hajoita ja hallitse paskaa. Yritetään saada lgbt tappelemaan keskenään

Vierailija
346/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa tämän Savinaisen vakaumus. Mikä se on? 

Onko uskonnollinen vai perus perskokkare

Ovatko nuo ainoat vaihtoehdot naisten, lasten ja homoseksuaalien oikeuksien ja turvallisuuden puolustamiselle?

Vierailija
347/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etkö edes yritä selittää kaksoisstandardianne?"

Selitettiin jo että oot liian tyhmä ymmärtämään eroa helsinki-priden ja priden/lgbt-lipun välillä

Menkää risuperseet heiluttelemaan niitä rättejänne vaikka Itikseen.

Vierailija
348/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin nämä oppisivat, ettei maalitus ja cancelointi ikinä tuota haluttua lopputulosta, vaan pikemminkin ihmisten asenteet muuttuu entistä kielteisemmiksi heidän ajamiaan asioita kohtaan?

Ja säkin teet just sitä hyvää työtä, että ihmisiä vtuttais kaikki Seta ja pride jutut entistäkin enemmän. :D

No mikäs sua nyt noin paljon kiukuttaa ja raivostuttaa? Onko hirveää että joku on asioita eri mieltä?

Vierailija
349/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vihervassujen ja kommaritranssujen oletusasetus on uhriutuva ja rääkyvä drama queen."

Aika ironista ottaen huomioon kuinka täällä lähinnä kiukkuaa oikeisto. Niinkuin kaikkialla netissä muuallakin. Vasemmisto on pääosin nautimassa elämästä, oikeisto raivoaa netissä

No aika turhaan Sohvi sitten maalitti oman seuran pelaajaa.

Tyhmäkö se on?

Vierailija
350/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla oikeus päättää pukeeko "pride-pelipaidan" päälle,  mutta onhan se aika huolestuttavaa jos ei siihen halua suostua. Kyllä se lähettää viestin, ettei hyväksy seksuaalivähemmistöjä. Onko ongelma jos joukkuekaveri olisi homo? Ehkei, jos on hyvä tyyppi? Mutta ei sen pitäis olla siitä kiinni!

Kuule, Pride-paidalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko ihminen hyväksyä ihmisen. 

Minä en haluaisi marssia Pride-paitaa päällä, mutta rakastan silti homosukulaisiani ja -ystäviäni. Sama pätee muslimiystäviini: en kulkisi heidän liput kädessäni ja missään kasvot peittävässä kaavussa täällä, mutta annan heidän silti olla sellaisia kuin ovat. Kuten hekin antavat minun olla oma itseni.

Muslimiystävätkään eivät laittaisi ristiä kaulaansa, t-paitaansa tai lippuunsa.

Mä olen samaa mieltä, että kukin saa päättää pukeutuuko sateenkaareen. Mä käyn Pridessä ja yleensä on musta paita päällä sielläkin. Tuo TPS juttu taas oli seuran arvojen ilmaisua, joihin pelaajat kaiketi on sitoutuneet, kun ovat tehneet sopimuksen. Eli pukemalla paidan olisit yksinkertaisesti ollut mukana viestimässä seurasi arvoista, etkä liputtamassa omasta puolestasi jotain ideologiaa. Siltikin sai olla pukematta sateenkaaripaitaa mikä on mun mielestä ihan ok, vaikka perustelu mielestäni ontuu, kun on seuran ottelusta ja viestinnästä kyse. 

Eihän se suoraan seuran arvojen ilmaisua ollut, vaan johtokunnassa olevan Vihreiden arvojen edustajan Virran puuhaama arvon ilmaisu. Mutta kun ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä niiden viherarvojen.kanssa, joita Virta oli siellä edustamassa.

Mielestäsi kaikki urheilijat pitäisi laittaa hyväksymään pride-arvot? Riittäisikö, että hyväksyvät vain kaikki ihmiset, oli heissä minkä tahansa arvojen kannattajia?

Vierailija
351/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen Savinaisen vakaumusta ja horjumattomuutta kovan painostuksen ja mustamaalaamisen alla. Hän on esimerkillinen urheilija ja oiva esikuva junioriurheilijoille sekä SM- liigan muille pelaajille ja työntekijöille.

On se ihmisten vihaaminen vaan niin ihailtavaa touhua :) Hyvä suomi

Sanoiko vihaavansa? Lue hänen kannanottonsa uudestaan:

"Savinainen sanoi itse kunnioittavansa kaikkia ihmisiä ja jokaisen oikeutta olla oma itsensä. Samaa periaatetta pitäisi puolustaa myös silloin, kun joku ei halua pukea päälleen poliittisesti latautunutta symbolia. Juuri tätä vapautta pitäisi myös Setan ja Sofia Virran puolustaa."

Vierailija
352/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vihervassujen ja kommaritranssujen oletusasetus on uhriutuva ja rääkyvä drama queen."

Aika ironista ottaen huomioon kuinka täällä lähinnä kiukkuaa oikeisto. Niinkuin kaikkialla netissä muuallakin. Vasemmisto on pääosin nautimassa elämästä, oikeisto raivoaa netissä

No aika turhaan Sohvi sitten maalitti oman seuran pelaajaa.

Tyhmäkö se on?

Mitä maalitusta :D Eikö homovihaajia saisi kritisoida?

Vierailija
353/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suuret diktaattori miehet ovat homoja tässä maailmassa. Eivät rakasta ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
354/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoiko vihaavansa? Lue hänen kannanottonsa uudestaan:

"Savinainen sanoi itse kunnioittavansa kaikkia ihmisiä ja jokaisen oikeutta olla oma itsensä. Samaa periaatetta pitäisi puolustaa myös silloin, kun joku ei halua pukea päälleen poliittisesti latautunutta symbolia. Juuri tätä vapautta pitäisi myös Setan ja Sofia Virran puolustaa.""

Juujuu, kunnioittaa kaikkia paitsi mitä nyt homoja ja trans uja vähän vihaa

Vierailija
355/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä on vasemmiston islamin ja muslimikulttuurin käytänteiden kritiikki, linkkaisitko. Miksi terroristihuivit, Hamastiinan lippu, punalippu ja Che-printti toivotetaan tervetulleiksi Prideen, vaikka noiden ideologioiden suhtautuminen homoseksuaaleihin on huomattavan nuiva?"

Olet käsittämättömän tyhmä ihminen

Eli, et kykene vastaamaan, niin mennään tuttuun tyyliin ad hominemilla. 
-eri 

Vierailija
356/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun vaan mennä leikkimään nukeilla. 

Vierailija
357/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla oikeus päättää pukeeko "pride-pelipaidan" päälle,  mutta onhan se aika huolestuttavaa jos ei siihen halua suostua. Kyllä se lähettää viestin, ettei hyväksy seksuaalivähemmistöjä. Onko ongelma jos joukkuekaveri olisi homo? Ehkei, jos on hyvä tyyppi? Mutta ei sen pitäis olla siitä kiinni!

Kuule, Pride-paidalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko ihminen hyväksyä ihmisen. 

Minä en haluaisi marssia Pride-paitaa päällä, mutta rakastan silti homosukulaisiani ja -ystäviäni. Sama pätee muslimiystäviini: en kulkisi heidän liput kädessäni ja missään kasvot peittävässä kaavussa täällä, mutta annan heidän silti olla sellaisia kuin ovat. Kuten hekin antavat minun olla oma itseni.

Muslimiystävätkään eivät laittaisi ristiä kaulaansa, t-paitaansa tai lippuunsa.

Mä olen samaa mieltä, että kukin saa päättää pukeutuuko sateenkaareen. Mä käyn Pridessä ja yleensä on musta paita päällä sielläkin. Tuo TPS juttu taas oli seuran arvojen ilmaisua, joihin pelaajat kaiketi on sitoutuneet, kun ovat tehneet sopimuksen. Eli pukemalla paidan olisit yksinkertaisesti ollut mukana viestimässä seurasi arvoista, etkä liputtamassa omasta puolestasi jotain ideologiaa. Siltikin sai olla pukematta sateenkaaripaitaa mikä on mun mielestä ihan ok, vaikka perustelu mielestäni ontuu, kun on seuran ottelusta ja viestinnästä kyse. 

Eihän se suoraan seuran arvojen ilmaisua ollut, vaan johtokunnassa olevan Vihreiden arvojen edustajan Virran puuhaama arvon ilmaisu. Mutta kun ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä niiden viherarvojen.kanssa, joita Virta oli siellä edustamassa.

Mielestäsi kaikki urheilijat pitäisi laittaa hyväksymään pride-arvot? Riittäisikö, että hyväksyvät vain kaikki ihmiset, oli heissä minkä tahansa arvojen kannattajia?

Sun mielestä homojen vihaajia ei sais kritisoida? Kumpihan se täällä pyrkii rajoittamaan sanan- ja ilmaisunvapautta

Vierailija
358/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä on vasemmiston islamin ja muslimikulttuurin käytänteiden kritiikki, linkkaisitko. Miksi terroristihuivit, Hamastiinan lippu, punalippu ja Che-printti toivotetaan tervetulleiksi Prideen, vaikka noiden ideologioiden suhtautuminen homoseksuaaleihin on huomattavan nuiva?"

Olet käsittämättömän tyhmä ihminen

Eli, et kykene vastaamaan, niin mennään tuttuun tyyliin ad hominemilla. 
-eri 

Tuo oli havainto. Ja tuohon idioottimaiseen kommenttiin on jo vastattu kaksi kertaa

Vierailija
359/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tepsin omistajat ole jotain suvakkeja?

Vierailija
360/806 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt sekottaa priden ja helsinki-priden. Jos kannat kaunaa siitä että helsinki-pride on sulkenut jotain poliittisia liikkeitä tapahtuman ulkopuolelle. Pridejä järjestetään ympäri maailman ja niissä on kyse seksuaalivähemmistöjen hyväksymisestä ja oikeuksien ajamisesta

Minun puolesta kaikki on prideen tervetulleita puoluekannasta, uskonnosta tai mistään muustakaan riippumatta, kunhan kannattaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia

Ihan kuule Suomessa on rajattu enemmän tai vähemmän tietoisilla tavoilla ihmisiä ulos Pridestä. Pride-tapahtumat muualla Suomessa ovat linkittyneitä pää-Setaan, sen arvomaailmaan ja käytäntöihin. Setalla on paljon muitakin tavoitteita kuin seksuaalivähemmistöjen asiat. Itse asiassa seksuaalivähemmistöt on työnnetty marginaaliin omasta tapahtumastaan ja keskitytty vassuaktivismiin ja transsuilun edistämiseen. Lasten transiuttamiseen edistäminen, Palestiina-aktivismi, vegaaniruoka, elotolloilu, Paleface ja yhteiskunnallisen sukupuolikäsityksen romuttaminen eivät edistä homoseksuaalien asemaa, vaan kuuluvat oikeasti vasemmistoliiton vappumarssille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan