Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäämällä 1/200 miehestä ei pääse luultavasti ikinä pariutumaan

Vierailija
09.03.2026 |

Jos miehet tekisi samoin niin yhteen osumaan tarvittaisi 40000 pyyhkäisyä. Huomataan kaikki mikä ongelma tuossa on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan pääsekään. Tärkeämpää lienee pitää kiinni tarkoin valituista arvoista, joilla omaa napaa vääntää. 

Vierailija
2/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolisoa millään pyyhkäisyillä löydäkään.

Ihmisen kanssa pitää jutella, jotta tietää onko se ihminen yhtään sun tyyppinen henkilö luonteeltaan, elämänarvoineen, elämäntilanteineen, jotta parisuhde voisi muodostua ja rakkaus toisiaan kohtaan herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä viihdettä nettideittailu on aina ollutkin.

Vierailija
4/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en saa puolisokseni sellaista miestä kuin haluan, niin olen sitten yksin.

Vierailija
5/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti pääsee, jos ei ole muuten poteroitunut kotiinsa ja pidä pyyhkäisyjä ainoana ihmiskontaktina.

Vierailija
6/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan tajuttoman nirso miesten suhteen, johtuu varmaan siitä etten noin ylipäätään juurikaan pidä kuin hyvin harvoista ihmisistä. Silti harvemmin olen ollut sinkkuna kuin parisuhteessa.

Vierailija
7/7 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole katastrofi vaikka en pariutuisi ollenkaan. En ikinä tapaile miestä josta en oikeasti ole kiinnostunut. Et kai sinäkään miehenä halua että vain tyydyn sinuun toistaiseksi ja dumppaan heti kun se oikea tulee vastaan?

Ja osaan tavata ihmisiä muuallakin kuin jossain hikisessä Tinderissä. Opettele sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän