Jos nyt olisit miehesi kanssa sinkkuja tahoillanne, onnistuisitko iskemään miehesi?
Etenkin vanhempien pariskuntien kohdalla vastaus on yhä useammin että ei pystyisi
Kommentit (60)
Kyllä! Ollaan pikkulapsiarjen jälkeen tietoisesti panostettu liikuntaan ja hyvinvointiin. Salilla käydään molemmat ja pidetään huolta ulkonäöistämme, ostellaan uusia vaatteita välillä ja käyn kampaajalla. Molemmat ollaan todella viehättyneitä toisistamme. Näin ei ollut kyllä ihan vauvavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset ikinä miehiä iske.
Jotkut kyllä iskee.
Kysyin mieheltäni ja vastaus kyllä. Sanoi, että kolahtaa nyttenkin vielä 20 avioliittovuoden jälkeen.
Vaikea sanoa kun ei me edes tutustuessa oikein kumpikaan isketty joten tuskin.
takuulla, muut naiset ei kerro starcraft juttuja
Mekään emme tapaisia koskaan missään. Tuskin kumpikaan meistä asuisi edes tässä kaupungissa eikä mieheni matkustaa koskaan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ollaan pikkulapsiarjen jälkeen tietoisesti panostettu liikuntaan ja hyvinvointiin. Salilla käydään molemmat ja pidetään huolta ulkonäöistämme, ostellaan uusia vaatteita välillä ja käyn kampaajalla. Molemmat ollaan todella viehättyneitä toisistamme. Näin ei ollut kyllä ihan vauvavuosina.
Silloin se viehätys ei ole teissä, vaan ulkokuoressa, joka trimmattu! N55
Tottakai. Mies ei tarvii bimboa pönkittämään itsetuntoaan.
Miten niin vastaus on etenkin vanhempien pariskuntien kohdalla yhä useammin, että ei pystyisi?
Eihän suurin osa vanhempien pariskuntien miesosapuolista(kaan) ole mitään hunkseja?
Tieto lisää tuskaa mutta tärkeintä elämässä ei olekaan paljastaa kaikkea vaan olla luuseri ja yllättää vaimo positiivisesti.
Incelit ovat äänessä naisia esittäen. Ei mitään uutta.
Oikeasti se mukava kulahtanut peruspertti tykkää usein kovastikin siitä vastaavasta peruspirkostaan. Ja päinvastoin.
Eroaminen on helppoa nykyään, joten yhdessä olevat parit haluavat olla yhdessä.
Incelit ovat yksin, kateellisia ja vihaavat naisia, koska eivät kestä omaa itsevihaansa.
Juu, vaikka mies onkin nyt edennyt suhteen aikana huippuvirkaan ja itse nykyään opiskelen heh. Jostain syystä se on sulaa vahaa edessäni, kuulemma olen niin outo, että haluaa pitää minut :D
En minä osaa ketään iskeä, eikä kukaan pysty minuakaan iskemään. Ihminen joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos tutustun ihmiseen, eikä hän ole sellainen, jollaisen kanssa haluaisin olla, ei hänellä ole mitään mahdollisuutta iskeä minua. Myöskään itse en usko että osaisin iskeä ihmistä, joka ei kokea minua henkisesti ja fyysisesti puoleensavetäväksi. Yksikään suhteeni ei ole alkanut iskemisestä, sen sijaan kaikki iskuyritykset olen torjunut.
Jos minun mieheni olisi sinkku, niin se lähtisi varmaan baarista muutaman kaljan jälkeen suurin piirteen kenen tahansa naisen mukaan, jos nainen vain pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
En minä osaa ketään iskeä, eikä kukaan pysty minuakaan iskemään. Ihminen joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos tutustun ihmiseen, eikä hän ole sellainen, jollaisen kanssa haluaisin olla, ei hänellä ole mitään mahdollisuutta iskeä minua. Myöskään itse en usko että osaisin iskeä ihmistä, joka ei kokea minua henkisesti ja fyysisesti puoleensavetäväksi. Yksikään suhteeni ei ole alkanut iskemisestä, sen sijaan kaikki iskuyritykset olen torjunut.
Mullakin oli nuorena vähän noin, että ajelehdin ja ajauduin tilanteisiin jos oli fiilistä ja kemian tuntua.
Nykyään sitten joutuu todellakin iskemään, en ala keikuttamaan mun rauhaa minkään "kemian tunnun" perusteella eikä edes kiihota mitkään miehet jotka ei jahtaa ja vokottele kunnolla.
Erottiin 33 vuoden jälkeen kun exäni pettämiset paljastu.
Mietin tätä kysymystä ja totesin että ei kiitos. Ollaan valmiita toistemme elämässä.
En koskaan ole iskenyt miestä, joten en tekisi sitä nytkään. Miehet tulevat itse mun luokseni edelleen, testasin tätä ihan äskettäin ekaa kertaa todella pitkiin aikoihin.
Mun mies usein käyttää imarteluunsa sitä, miten olen edelleen niin tyrmäävä, että hän tekisi kaikkensa päästäkseen tekemisiin kanssani, jos näkisi minut kadulla. No enpä tiedä... mutta olen kuullut tuon ennenkin. Ei ole kauan siitä kun eräällä kurssilla eräs mies sanoi, että hän on odottanut kaksi päivää, että tulisi hänen vuoronsa jutella mun kanssa (kurssiohjelman mukaan).
Nuo ovat taitavia imarteluja, koska niissä ei sanota, että olet kaunis, vaan että olet kiinnostavan ja mielenkiintoisen näköinen ihminen. Ne sopivat kauniille naisille ja miehille, jotka voivat tavoitella kauneimpia nuorempiakin naisia kuin minä. Mies kiinnittää huomionsa sen paikan kauneimpaan naiseen (omasta mielestään), joten se on aina paikkasidonnaista.
Mieheni haluaa ilahduttaa minua kehumalla ylitsevuotavasti ja kyllä mä uskon, että hän katsoisi minua kiinnostuneesti siinä missä joku muukin, mutta ehkä rakastuminen kuitenkin vaatisi paremman kontaktin kuin kadulla kävelemisen, sillä sovimme yhteen todella hyvin kaikessa. Nuorempi, minua muistuttava nainen veisi voiton, jos sellainen sattuisi olemaan tarjolla.