Jos nyt olisit miehesi kanssa sinkkuja tahoillanne, onnistuisitko iskemään miehesi?
Etenkin vanhempien pariskuntien kohdalla vastaus on yhä useammin että ei pystyisi
Kommentit (11)
En ole varma. Riippuu voittaako pelko vai halu. Olen näyttävä ja voimakas nainen
En usko että pystyisin. Olen lihonut melko reilusti siitä kun tavattiin. Olen toki synnyttänyt mutta en ole aloittanut mitään liikunnan harrastamista vaikka lapsi on jo yli yhden vuoden. Miehelle kerron että lapsenhoito on vienyt energiaa mutta ei se ole ollut oikea syy.
En usko. En ole lähelläkään sitä mihin hän ihastui, olen sitä mihin hän on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma. Riippuu voittaako pelko vai halu. Olen näyttävä ja voimakas nainen
Iso, rehevä ja äänekäs
Meillä kaatuisi juttu siihen, että vaihdevuodet vei seksihalut minulta. Miehellä yhä vaan haluja piisaa. Nuorena minäkin olin himokas.
Nyt 20+ v myöhemmin en usko että kumpikaan näkisi vaivaa iskemiseen, eikä kyse ole edes siitä, että oltaisiin kyllästytty toisiimme, vaan siitä, että olisi kauhean vaivalloista aloittaa kaikki ihan alusta. Ikä tuo mukavuudenhalua.
Nykyinen pystyisi, exä ei pystyisi
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso, rehevä ja äänekäs
Heti jos nainen ottaa tilaa niin joku haukkuu ja painaa alas. Olet osa ongelmaa.
Miksi haluaisin iskeä?