Miksi kaikki kivanoloiset miehet ovat homoja ?
Olen niin yllättynyt, eivät sitten katselekaan naisia, harmi.
Kommentit (23)
Voisiko "taas" olla, että tapaat ja kohtaat meitä miehiä ihan liia ahtaassa ja kapeassa kuplassa.
Olen tietysti jäävi pitämään itseäni yhtään minään, mutta esimerkiksi minua et, ainakaan toistaiseksi ole voinut löytää Tinderistä ja hyvin harvoin baarista tai yökerhosta.
Sen sijaan olisit voinut löytää minut lenkkipolulta kirjastista tiisinasn teatrerin lämpiöstä tai museosta ja tai vaikka kirjakaupasta ja avoinen yliopiston kurssilta..
Vaikka kaikissa edellä mainituissa paikoissa olen nähnyt naisia niin hyvin harva on koskaan lähestynyt.Vielä harvemmasta on jäänyt mielikuva, että lähestyinut siksi, et omisin herättänyt hänessä edes pienene pienen mielenkiinnon
Lieneekö sitten ainakin osin syy sama kuinnitselläni. Kun menen lenkkipolulle menen nauttimaan likkunnasta; en osaa ajatella, että menisin "iskemään" sieltä jonkun. Kirjastossa haen luettavaa, joskus myös kuunneltavaa tai nuotteja jne.
Paikat joissa voisi luontevasti yrittää kohdata ja saada hänes vaikka treffiseuraa kai voi olla melkein missä vain, mutta sitren, niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Parempi katsella vain kenkänsä kärkiä.
Nokka maassa ja kenkien kärkiin katse - NO MUTTA NIINHÄN ON SUOMESSA AINA OLLUT. Hississäkin porukka änkee itsensä nurkkaan ja naama nurkkaan päin, ettei nyt vaan perkele joudu sanomaan HUOMENTA.
Homoilu on kivaa.