Miksi nuoret naiset pukeutuvat nyt ylisuuriin lökähousuihin
Tässä on kyllä muodinluojat tehneet todellisen karhunpalveluksen ihmiskunnalle. Keväässä parasta on ollut juuri se kun kaiken peittävät makuupussit heitetään nurkkaan ja alta kuoriutuu peban muodon mukavasti paljastavat stretch farmarit
Kommentit (32)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Samaten me vanhemmatkin 😎 ne on mukavat, ku ei kiristä 😃
Mikäs mukavampaa kuin näin viisikymppisenä hengailla salihousut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun juttu, en omista sellaisia 😄
Vierailija kirjoitti:
Ettei perceen muoto kiihota matuja
kihomatoja
X2 kaappihomolta
Juu, kaikilta housut pois vaan. Tasapuolisesti sukupuoleen katsomatta! Kunnon katsaus tulevaan.. ;)
Ihmiskunnalle? Ainoastaan joillekin miehille. Nuohan on varmaan mukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
90-luvun nuoret joutuivat kokemaan saman kammomuodin
Ei ollu kammoa silloin, eikä oo kammoa nyt 😃
Kamalan näköisiä ne leveälahkeiset housut jotka päättyy ennen nilkkaa. Näyttää Pelle Hermannin vaaterekistä varastetuilta.
Itse olen jättänyt pillifarkut ja napapaidat jo aikoja sitten. Nyt pukeudun todella mielelläni väljiin housuihin, siis culottes tai sitten putkisuora väljyys, ei oversize, että tippuvat jalasta mutta isoa saa olla, ihan huippulook syntyy näin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Ei salihousuja missään iässä julkisella paikalla. En puhu kuntosalista.
T. Viiskymppinen
Vierailija kirjoitti:
AP:lle vieras asia on muoti ja sen ajoittainen muuttuminen?
Ja vapaus pukeutua miten haluaa.
Ihan sama mikä vaate kyseessä, mutta kun se on nuoren naisen päällä niin halveksunta on taattua tällä mummojen itkupalstalla :D
Jotain kummallista on mielestäni siinä, että joillain huippumuodikkailla housujen lahkeet ovat reisistä alkaen superleveät ja ulottuvat kenkien yli laskostuen maahan. Aika järkyttävää tuo maassa raahautuminen nyt keväällä, kun talviset koirankakat on lanautuneet jalkakäytäville. Housut ovat yksinkertaisesti rumat erityisesti lyhyellä tytöllä.
Per seleggarit on vielä talvisäilössä. Odotas vaan, kyllä ne vielä tulee.