Oletko parisuhteessa se joka huolehtii kaiken taustatyön ja manageroinnin
Onko sulla koskaan edes yhtä päivää että sun tarvii huolehtia vain ja ainoastaan itsestäsi? Jos laittaisit puhelimen kiinni ja luottaisit että puoliso hoitaa?
Onko miehellä paljon omia reissuja etkä sinä soittele hänen perään että missä on sakset tai mitä pesuainetta laitetaan pyykkikoneeseen tai moneltako lapsen piti olla harrastuksessa?
Kommentit (23)
Useimmissa parisuhteissa se, jolta asiaa kysytään, hoitaa suurimman osan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina ihmettelen tällaisia aloituksia. Ymmärrän, että vastuu lapsista kaatuu enemmän toisen puolison, ylensä äidin harteille. Mutten ymmärrä tuota parisuhteessa. Kyllä me ainakin molemmat hoidamme omat asiamme.
Olen laittanut kaikki laskut maksupalveluun tai suoraveloitukseen, joten niistäkään ei tarvitse huolehtia. Kaupassa käymme molemmat tilanteen mukaan, kun sinne on parin minuutin matka kotiovelta. Minä huolehdin auton ja vaimo viherkasvit. Mitäs muita asioita vielä pitäisi hoitaa?
Niin yks pikkujuttu kuin LAPSET kaatuu äidin harteille ja kehtaat sanoa että hoidatte omat asianne. Eikö ne lapset oo sun asia?
Kiva kun vaihdatat autoon renkaat ja käyt katsastuksessa. Aplodit
Milloin sinä mies olet viimeksi ollut poikain illassa niin että voit keskittyä kavereihin?
Milloin vaimosi on ollut ulkona kavereiden kanssa niin ettei ole tarvinnut soittaa kotiin miehelle/lastenvahdille (joskus sama henkilö) ja tarkistaa että kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Avaus on johdatteleva, miesvihamielinen propagandapläjäys.
Vastaa kysymykseen vai hävettääkö
Naiset nyt hössöttää aina 247. Se on heillä perimässä. Paitsi tietenkin ne "jännänaiset", jotka eivät suorita elämää. Miehet ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä mies olet viimeksi ollut poikain illassa niin että voit keskittyä kavereihin?
Milloin vaimosi on ollut ulkona kavereiden kanssa niin ettei ole tarvinnut soittaa kotiin miehelle/lastenvahdille (joskus sama henkilö) ja tarkistaa että kaikki ok?
Minä en ole ollut poikain illassa vuosiin ilman vaimoa. Jos minä haluan nähdä kavereita, mitä sallitaan pari kertaa vuodessa, minun on järjestettävä lapsenvahti ja vaimo lähtee mukaan. Vaimolla on ystävien, työkavereiden tai jonkun toimittajien asiakaskestityksiä illanviettotyyliin ehkä kerran kuussa keskimäärin, jolloin automaattisesti minä jään kotiin lasten kanssa. Lisäksi tietysti hän käy kahvittelemassa kavereiden kanssa pari kertaa viikossa, joskus ottaa pienimmän lapsen mukaan, mutta jos minä töiltä tms. kerkeän, niin ei ota vaan jään lapsen seuraksi. Haluatko tietää lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne myötähäpeää kaltaisiasi myrkybnlevittäjiä kohtaan. Vain viattomia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko kaikkea tarkastella 15 min välein? :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joskus ennen kuin tavattiin
Oli, mutta ei onneksi ole enää. Nykyinen mies tekee oman osuutensa pyytämättä ja tekemättä siitä numeroa. On muuten melko ihanaa
En suostu. Mies hoitaa oman osuutensa tai sitä ei hoida kukaan. Hyvin on hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne myötähäpeää kaltaisiasi myrkybnlevittäjiä kohtaan. Vain viattomia kohtaan.
Naisen katkeruus voittaa kuolemankin.
Ihan reilua. Kuulostaa että sulla on paljon luppoaikaa kun ehdit pyöriä tällaisilla palstoilla. Tuijotatko muutenkin ruutua paljon?
Aina kannattaa peiliin katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin vaimosi on ollut ulkona kavereiden kanssa niin ettei ole tarvinnut soittaa kotiin miehelle/lastenvahdille (joskus sama henkilö) ja tarkistaa että kaikki ok?Minä en ole ollut poikain illassa vuosiin ilman vaimoa. Jos minä haluan nähdä kavereita, mitä sallitaan pari kertaa vuodessa, minun on järjestettävä lapsenvahti ja vaimo lähtee mukaan. Vaimolla on ystävien, työkavereiden tai jonkun toimittajien asiakaskestityksiä illanviettotyyliin ehkä kerran kuussa keskimäärin, jolloin automaattisesti minä jään kotiin lasten kanssa. Lisäksi tietysti hän käy kahvittelemassa kavereiden kanssa pari kertaa viikossa, joskus ottaa pienimmän lapsen mukaan, mutta jos minä töiltä tms. kerkeän, niin ei ota vaan jään lapsen seuraksi. Haluatko tietää lisää?
Mikä sussa on vikana kun et pääse yksin mihinkään? Petturi?
En. Koska moneen asiaan ei tarvitse mitään kovin monimutkaista taustatyötä tai managerointia.
Pyrimme sen sijaan edistämään asioita tekemällä niitä. Ja tarvittaessa sopimalla kumpi tekee. Jotta ei tuu ruuhkaa.
Helpompi silleen.
Vierailija kirjoitti:
En suostu. Mies hoitaa oman osuutensa tai sitä ei hoida kukaan. Hyvin on hoitanut.
Minäkään ei en ole koskaan suostunut tuohon uhriasemaan. Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olette itse sinne kiivennyt ja lyöneet naulat ranteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin vaimosi on ollut ulkona kavereiden kanssa niin ettei ole tarvinnut soittaa kotiin miehelle/lastenvahdille (joskus sama henkilö) ja tarkistaa että kaikki ok?Minä en ole ollut poikain illassa vuosiin ilman vaimoa. Jos minä haluan nähdä kavereita, mitä sallitaan pari kertaa vuodessa, minun on järjestettävä lapsenvahti ja vaimo lähtee mukaan. Vaimolla on ystävien, työkavereiden tai jonkun toimittajien asiakaskestityksiä illanviettotyyliin ehkä kerran kuussa keskimäärin, jolloin automaattisesti minä jään kotiin lasten kanssa. Lisäksi tietysti hän käy kahvittelemassa kavereiden kanssa pari kertaa viikossa, joskus ottaa pienimmän lapsen mukaan, mutta jos minä töiltä tms. kerkeän, niin ei ota vaan jään lapsen seuraksi. Haluatko tietää lisää?
Mikä sussa on vikana kun et pääse yksin mihinkään? Petturi?
Vika on naisessa. Läheisriippuvainen ja edellisen suhteen traumatisoima. Lisäksi fyysisesti hauras, niin tarttee konkreettista apua päivittäin eikä selviä yksin perhearjesta.
Minä aina ihmettelen tällaisia aloituksia. Ymmärrän, että vastuu lapsista kaatuu enemmän toisen puolison, ylensä äidin harteille. Mutten ymmärrä tuota parisuhteessa. Kyllä me ainakin molemmat hoidamme omat asiamme.
Olen laittanut kaikki laskut maksupalveluun tai suoraveloitukseen, joten niistäkään ei tarvitse huolehtia. Kaupassa käymme molemmat tilanteen mukaan, kun sinne on parin minuutin matka kotiovelta. Minä huolehdin auton ja vaimo viherkasvit. Mitäs muita asioita vielä pitäisi hoitaa?