Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumaa-yhtyeen Johannes ja Aarni: Hellä hetki Oulussa

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaamielisille" kysymys:

Jos se h0m0ilu on ok, niin miksei siitä sitten voi puhua?

Vierailija
182/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heillä nyt joku suhde olisi niin tuskinpa sitä tuotaisiin tolla tavalla julkisuuteen, ihan kavereina halailevat, nehän on niin tiiviisti yhdessä että siinä saattaa vähän hämärtyä se, miltä esim tommomen halailu voi näyttää, kun se itselle on ihan arkipäivää.

Mulle on 18 vuotias poikani luonnollisesti läheinen. Halaanpa häntä aina silloin tällöin, tai taputan päälaelle, jopa pussaan poskelle, josta hän aina kiusaantuu. Luulen kuitenkin että sinullakin kulmakarva kohoaisi paheksuvasti jos halaisin häntä niin että häpykumpuni hieroo hänen pakaroitaan. Puistatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä todellakin voi, eiköhän se puhumisen ongelma ole niillä joille homouskin on ongelma.

Vierailija
184/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes on kuuma. 

Vierailija
185/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää ahdasmielinen olla, jos jotain asia häiritsee. Vuonna 2026! 

No ei häiritse yhtään, mutta lisää todisteita kaivataan ennenkuin voi päätellä mitään. 🧐

Tarkoitin, että tuosta edes ajattelee mitään, edes vaivaa päätään, edes miettii, tarkoittaako se mitään ja varsinkaan että "pöyristyy".

Vierailija
186/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällasten takia ei sitten synny valkoihoisia lapsia.

Afrikassa ja Lähi-idässä lisäännytään kyllä.

Vierailija
187/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan. Mitä haluat tietää?

Vierailija
188/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöö. Pojat puuhissa 

Vierailija
189/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi boomereille. Tuo sukupolvi halailee täysin estotta. Puhuvat myös tunteistaan ja osaavat käsitellä tunteitaan. Osaavat myös asettua toisen asemaan.

Tuon sukupolven äitinä sanoisin että havaintojeni mukaan ehkä, ehkä puhuvat avoimemmin. Ehkä jopa kaulailevat kaveria sivusta käsin. Mutta heteropoikani ja hänen heteroystävänsä eivät kuollakseen halailisi kaveria tappituntumalla takaapäin. En ole koskaan nähnyt missään henkilöitä halaamassa toisen nivusalue toisen takapuolta vasten, ellei kyseessä ole intiimi suhde.

Minä olen nähnyt jopa huumorilla suukittelua poskelle.

Vierailija
190/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi boomereille. Tuo sukupolvi halailee täysin estotta. Puhuvat myös tunteistaan ja osaavat käsitellä tunteitaan. Osaavat myös asettua toisen asemaan.

Tuon sukupolven äitinä sanoisin että havaintojeni mukaan ehkä, ehkä puhuvat avoimemmin. Ehkä jopa kaulailevat kaveria sivusta käsin. Mutta heteropoikani ja hänen heteroystävänsä eivät kuollakseen halailisi kaveria tappituntumalla takaapäin. En ole koskaan nähnyt missään henkilöitä halaamassa toisen nivusalue toisen takapuolta vasten, ellei kyseessä ole intiimi suhde.

suukottelua*

Vierailija
191/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ihan hyvin tehdä huumorilla parhaalle kaverille samoin. "Hei rakas, mitä aiot tarjota minulle tänään?" Ja kaveri jatkaisi vitsiä.

Vierailija
192/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Olen nähnyt rutistamista takaapäin myös. Mutta lantio on aina turvallisen 20 cm irti edessä olevasta.

Mitä itse tykkäisit jos vaikka ukkisi halaisi sinua takaapäin niin että tunnet hänen vehkeensä peppua vasten?

Vierailija
193/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tosi tyhmäksi. Miten en oo tajunnut tätä aikaisemmin? Tämähän on ihan ilmiselvä juttu, kun nyt jälkikäteen ajattelee.

Vierailija
194/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos heillä nyt joku suhde olisi niin tuskinpa sitä tuotaisiin tolla tavalla julkisuuteen, ihan kavereina halailevat, nehän on niin tiiviisti yhdessä että siinä saattaa vähän hämärtyä se, miltä esim tommomen halailu voi näyttää, kun se itselle on ihan arkipäivää.

Mulle on 18 vuotias poikani luonnollisesti läheinen. Halaanpa häntä aina silloin tällöin, tai taputan päälaelle, jopa pussaan poskelle, josta hän aina kiusaantuu. Luulen kuitenkin että sinullakin kulmakarva kohoaisi paheksuvasti jos halaisin häntä niin että häpykumpuni hieroo hänen pakaroitaan. Puistatus.

Niin, no se olisi sukurutsahtavaa ja huomattavasti pahempi homma, kun kaverusten välinen pieni eroottinen junaleikki.

Vierailija
195/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan monesti naisia, ei siinä sen kummempaa

T. Nainen ja hetero avioliitossa

Vierailija
196/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainneet pojat ennenkin telakoitua toisiinsa, kun käy noin luontevasti.

Vierailija
197/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässä on jonkinlainen kolmiodraama kyseessä🤔 Aarni, ja Jonttu taitavat molemmat olla ihastuneita Johannekseen.😲 Aarni, ja Jonttu, nuo taistelevat metsot, kilpailevat Johanneksen huomiosta. 🥹Johannes, tuo vanha pelimies, leikkii kummankin tunteilla. 🙄Käyttää vain omina leluinaan ja viihdykkeinään, kun sattuu haluamaan. 😳Vuorotellen kumpaakin.😩

Vierailija
198/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannes on kuuma. 

Aika öööö äll..

Vierailija
199/246 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰