Kuumaa-yhtyeen Johannes ja Aarni: Hellä hetki Oulussa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuumaa-yhtyeen-johannes-ja-aarni-h…
Johannes Brotherus ja Aarni Soivio olivat hellällä tuulella.
https://www.seiska.fi/videot/m/64TzUnLA/kuumaa-thdet-spilivt-oulussa
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä nyt joku suhde olisi niin tuskinpa sitä tuotaisiin tolla tavalla julkisuuteen, ihan kavereina halailevat, nehän on niin tiiviisti yhdessä että siinä saattaa vähän hämärtyä se, miltä esim tommomen halailu voi näyttää, kun se itselle on ihan arkipäivää.
Mulle on 18 vuotias poikani luonnollisesti läheinen. Halaanpa häntä aina silloin tällöin, tai taputan päälaelle, jopa pussaan poskelle, josta hän aina kiusaantuu. Luulen kuitenkin että sinullakin kulmakarva kohoaisi paheksuvasti jos halaisin häntä niin että häpykumpuni hieroo hänen pakaroitaan. Puistatus.
Vierailija kirjoitti:
"Vapaamielisille" kysymys:
Jos se h0m0ilu on ok, niin miksei siitä sitten voi puhua?
No mun mielestä todellakin voi, eiköhän se puhumisen ongelma ole niillä joille homouskin on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää ahdasmielinen olla, jos jotain asia häiritsee. Vuonna 2026!
No ei häiritse yhtään, mutta lisää todisteita kaivataan ennenkuin voi päätellä mitään. 🧐
Tarkoitin, että tuosta edes ajattelee mitään, edes vaivaa päätään, edes miettii, tarkoittaako se mitään ja varsinkaan että "pöyristyy".
Vierailija kirjoitti:
Tällasten takia ei sitten synny valkoihoisia lapsia.
Afrikassa ja Lähi-idässä lisäännytään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan. Mitä haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi boomereille. Tuo sukupolvi halailee täysin estotta. Puhuvat myös tunteistaan ja osaavat käsitellä tunteitaan. Osaavat myös asettua toisen asemaan.
Tuon sukupolven äitinä sanoisin että havaintojeni mukaan ehkä, ehkä puhuvat avoimemmin. Ehkä jopa kaulailevat kaveria sivusta käsin. Mutta heteropoikani ja hänen heteroystävänsä eivät kuollakseen halailisi kaveria tappituntumalla takaapäin. En ole koskaan nähnyt missään henkilöitä halaamassa toisen nivusalue toisen takapuolta vasten, ellei kyseessä ole intiimi suhde.
Minä olen nähnyt jopa huumorilla suukittelua poskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi boomereille. Tuo sukupolvi halailee täysin estotta. Puhuvat myös tunteistaan ja osaavat käsitellä tunteitaan. Osaavat myös asettua toisen asemaan.
Tuon sukupolven äitinä sanoisin että havaintojeni mukaan ehkä, ehkä puhuvat avoimemmin. Ehkä jopa kaulailevat kaveria sivusta käsin. Mutta heteropoikani ja hänen heteroystävänsä eivät kuollakseen halailisi kaveria tappituntumalla takaapäin. En ole koskaan nähnyt missään henkilöitä halaamassa toisen nivusalue toisen takapuolta vasten, ellei kyseessä ole intiimi suhde.
suukottelua*
Minä voisin ihan hyvin tehdä huumorilla parhaalle kaverille samoin. "Hei rakas, mitä aiot tarjota minulle tänään?" Ja kaveri jatkaisi vitsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Olen nähnyt rutistamista takaapäin myös. Mutta lantio on aina turvallisen 20 cm irti edessä olevasta.
Mitä itse tykkäisit jos vaikka ukkisi halaisi sinua takaapäin niin että tunnet hänen vehkeensä peppua vasten?
Tunnen itseni tosi tyhmäksi. Miten en oo tajunnut tätä aikaisemmin? Tämähän on ihan ilmiselvä juttu, kun nyt jälkikäteen ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä nyt joku suhde olisi niin tuskinpa sitä tuotaisiin tolla tavalla julkisuuteen, ihan kavereina halailevat, nehän on niin tiiviisti yhdessä että siinä saattaa vähän hämärtyä se, miltä esim tommomen halailu voi näyttää, kun se itselle on ihan arkipäivää.
Mulle on 18 vuotias poikani luonnollisesti läheinen. Halaanpa häntä aina silloin tällöin, tai taputan päälaelle, jopa pussaan poskelle, josta hän aina kiusaantuu. Luulen kuitenkin että sinullakin kulmakarva kohoaisi paheksuvasti jos halaisin häntä niin että häpykumpuni hieroo hänen pakaroitaan. Puistatus.
Niin, no se olisi sukurutsahtavaa ja huomattavasti pahempi homma, kun kaverusten välinen pieni eroottinen junaleikki.
Halaan monesti naisia, ei siinä sen kummempaa
T. Nainen ja hetero avioliitossa
Tainneet pojat ennenkin telakoitua toisiinsa, kun käy noin luontevasti.
Luulen, että tässä on jonkinlainen kolmiodraama kyseessä🤔 Aarni, ja Jonttu taitavat molemmat olla ihastuneita Johannekseen.😲 Aarni, ja Jonttu, nuo taistelevat metsot, kilpailevat Johanneksen huomiosta. 🥹Johannes, tuo vanha pelimies, leikkii kummankin tunteilla. 🙄Käyttää vain omina leluinaan ja viihdykkeinään, kun sattuu haluamaan. 😳Vuorotellen kumpaakin.😩
Vierailija kirjoitti:
Johannes on kuuma.
Aika öööö äll..