Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan mitä ikävää "ystävät" ovat tehneet?

Vierailija
09.03.2026 |

Aloitan aika vahvalla: "ystäväni" feikkasi abortin, siis sairaalassa tehdyn abortin, kun tiesi minun ja mieheni vauvahaaveista. Myöhemmin ilmeni, ettei hän missään sairaalassa tai aborttia tekemässä ole ollut. 

Tällä "ystävällä" oli muutenkin ihmissuhdekiemurat välillä kuin Kauniista & Rohkeista. Hänen bravuurinsa oli sanoa henkilölle A, että henkilö B oli sanonut henkilöstä A jotain ikävää ja aiheuttaa näin riitoja tai negatiivisia tunteita ihmisten välille. Tuo aborttihomma oli kuitenkin jo seuraavaa tasoa. Voi olla, että hän oli kateellinen, kun löysin hyvän ja luotettavan miehen. Tällä "ystävällä" kun oli silloin vain yhdenillanjuttuja. 

Emme ole enää missään tekemisissä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkäsivät minut kun lapseni teki itsemurhan.

Niikööööö...🤣🤣🤣

Vierailija
22/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex, jonka kanssa seurustelin 10 vuotta ja sitte oltiin kavereita 10 vuotta, lopetti yhteydenpidon koska olin lainannut hänelle rahaa ja kyselin takasinmaksusta. Aika julmaa! Älkää koskaan lainatko rahaa kellekään!

Voi mitä kamalaaaa ja kauheeetaaaa.  🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex, jonka kanssa seurustelin 10 vuotta ja sitte oltiin kavereita 10 vuotta, lopetti yhteydenpidon koska olin lainannut hänelle rahaa ja kyselin takasinmaksusta. Aika julmaa! Älkää koskaan lainatko rahaa kellekään!

Voi mitä kamalaaaa ja kauheeetaaaa.  🤭

Sen sijaan että naureskelet muille, liity joukkoon ja kerro oma kokemuksesi.

Vierailija
24/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä tämä keskustelunaloitukseni on sairas, niin miksi tulette tänne lukemaan ja tuomitsemaan? Oliko vaan tarve tulla pätemään täsäkin? Tehkää mieluummin vaikka omia keskusteluja. AP

Vierailija
25/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis ollu mielenkiintoinen aihe mut toi yksi sitten tuli pilaamaan toisilta fiilikset. Taitaa itse olla sellainen ikävä "ystävä"...

Vierailija
26/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooniin jatketaan. Voin kertoa vaikka mitä ikävää itse olen tehnyt "ystävänä". Kaveri oli eronnut pitkäaikaisesta poikkiksestaan ja tämä ex sitten alkoi viestitellä mulle, olin sinkku. Vastailin ja olin valmis jopa tapaamaan. Tätä tapaamista ei kuitenkaan tapahtunut, kun löysin jonkun vielä kiinnostavamman. No välithän siinä silti meni kaveriin. Nolo ja typerä koko juttu.  AP

Vierailija
27/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, tämäkin palsta täynnä ikäviä ja jopa ilkeitä kirjoituksia, joten ehdotan että otsake voisikin olla MITÄ HYVÄÄ ja ilahduttavaa ystäväsi on tehnyt

Se olisi jo eri keskustelu. Aloita sinä se ja anna tämän olla. Tähän keskusteluun minäkin haluan osallistua: Aikoinaan oli  parhaita ystäviä entiseltä asuinpaikkakunnalta. Miesystävä arveli, että ystävyytemme on yksipuolista, ja ehdotti, että odotan viestittelevätkö tai soittelevatko he, laittelevatko kortteja tai tulevatko käymään oma-aloitteisesti. Mitään näistä ei tapahtunut, joten ne ystävyydet hiipuivat ajan mittaan. Yksi ystävistäni varasti kotoani milloin mitäkin ja tutki "salassa"  kaappejani, yksi ivaili kaikissa viesteissään ja vertaili minua muihin ystäviinsä "he eivät koskaan..., he ymmärtävät paremmin..., he osaavat kyllä.., ei mun muista ystävistä kukaan...". Yksi piti kovaäänisen ja suorasanaisen haukkumapuheen oman väärinkäsittämisensä takia ja yksi haukkui minut maan rakoon omien ajatuksiensa takia, kun kuulemma ajattelen sitä ja tätä ja olen sitä ja tätä mieltä. Menen näistä aivan sanattomaksi, enkä ole osannut pitää puoliani. Olen ollut liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävä, mutta en enää suostu olemaan sylkykuppina. En kenellekään. 

Vierailija
29/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko nyt vaikka niin, että vihelsin pelin poikki.

Vierailija
30/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen selän takana ja luottamuksellisesti kerrottujen asioiden kertominen eteenpäin.

Tällä hetkellä mulla on yksi tosiystävä, jonka kanssa voi puhua ihan kaikesta ja johon voi aidosti luottaa. Mun hieno pikkuveikka. :)

N53

Vierailija
31/31 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystävä kertoi henkilökohtaiset terveysasiani kaikille muille kaveripiiriin kuuluville. En voinut uskoa korviani, kun kuulin, että näin oli jatkunut vuosia, tai oikeastaan aina. Oli niin petetty olo, että vaihdoin kokonaan kaveripiiriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän