Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan totaalisen kyllästynyt lapsiin?

Vierailija
04.05.2007 |

Mä olen tänään ja kyllä, poden huonoa omatuntoa. En vaan jaksais yhtään meteliä, kiukuttelua, vahtimista...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä ennemminkin olen niiiin kyllästynyt kaikkiin rutiineihin ja siihen etten kertakaikkiaan aina jaksaisi vastailla.....vaan haluaisin omaakin rauhaa.

Ja silti rakastan 100% lapsiani!

Vierailija
2/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös joka päivä tulee fiilis kuinka palkitsevaa on olla äiti, enkä lapsiani vaihtaisi mihinkään. Luultavasti kaikille tulee sellaisia tunteita, ei niistä pidä huonoaomaatuntoa potea.

Mukavaa päivää sinulle ja jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut stressaava viikko (lapsilla myös) ja se näkyy ja kuuluu. Eilen kun ajettiin sairaalasta (isiä katsomasta) kotiin päin, lapset aloittivat tappelun saman tien ja melkein kotiin asti jaksoivat toisiaan hakata. Mua väsytti ja itketti niin, että laitoin vaan radion täysille ja annoin takapenkin itkeä, huutaa ja repiä toisiltaan hiukset päästä.

Vierailija
4/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olotilaan varmaan vaikuttaa unen, kavereiden, oman ajan ja toimivan parisuhteen puute. Miehellä on ollut vähän(siis todellakin vähän) ongelmia terveyden kanssa ja on viimeajat vaan huolehtinut omasta olostaa, verikokeistaan ja kolotuksistaan. Osaa olla oikea itsesäälin kukkanen koko mies. Lasten- ja kodinhoito on siis jäänyt mulle ja se rassaa.

Vierailija
5/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan alkaa harkita töihin paluuta (lapset 2v ja 3v), kun näitä " kyllästymis-juttuja" alkaa tulla entistä enemmän... ap

Vierailija
6/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miksi turhaan potea huonoa omaatuntoa siitä mitä sattuu joskus tuntemaan?

Vierailija
7/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on vain yksi! Tänä aamuna, huonosti nukutun yön jälkeen 2-v ipana heräsi liian aikaisin eikä suostunut enää nukkumaan, ihan koomassa sitten nousin ja ruvettiin aamutoimiin, ihan pelkkää kiukuttelua koko ajan! Kun sit luettiin välillä kirjaa että tulisi parempi mieli molemmille, huomasin ärjyväni " no mikä tuossa kuvassa on? Mikä? SANO NYT MIKÄ?? KYLLÄHÄN SÄ TIEDÄT ETTÄ SE ON VENE, ETKÖ VOI SANOA NYT SITÄ??" Siinä vaiheessa päätin, että vien sittenkin pojan tänään perhepäivähoitajalle, vaikka meinasin olla kotona. Soitin hoitajalle, että täältä tää yksi sittenkin tulee ja äiti nukkuu hermonsa kuntoon. Ihanaa, että meillä on maailman mukavin ja joustavin hoitaja! (Perjantai siis on ihan normaali hoitopäivä ja muut lapset olivat tulossa joka tapauksessa hoitoon).

Vierailija
8/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidetaan olla aika samanlaisessa tilanteessa. Meillä tosin parisuhde on pohjmmiltaan ihan kunnossa.

Vierailija
9/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vähän väsyttää...

Vierailija
10/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on vain ohimenevää ja täysin normaalia. En kuitenkaan vaihtaisi päivääkään pois, en niitä huonojakaan. Ja olisin mielelläni kotiäiti.

Vierailija
11/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajatuksena oli heittää ne pihalle.

Dominoiva osapuoli on saanut nenilleen kun toinen on oppinut puolustatumaan myös sanallisesti jota aiemmin ei ole tehnyt.

Tulenarkaa touhua välillä tuntuu kun kolmas maailmansota alkaisi meiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän