Laittaisitko välit poikki ystävään jos kuulisit että hän on harrastanut seksiä poikasi kanssa?
Kumpikin aikuisia, kumpikin sinkkuja, mutta ällöttää.
Kommentit (24)
Kyllä, jos ei suostuisi tekemään sitä myös minun kanssani.
Todellakin laittaisin. Hyi h elvetti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on, että poikasi sai kunnon panon?
En. Minulla on niin pieni ikäero poikaani, ettei olisi kauhistuttavaa, jos joku ikäiseni ystävättäreni päätyisi hänen kanssaan sänkyyn, kunhan molemmat olisivat sinkkuja.
Jaa-a. Näkisin, että se on your choice Ap, eli parasta tehdä niinkuin itsestäsi tuntuu.
Sairasta. Kyllä pitää olla kiimainen ällötys se tosi kaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pysty takaamaan mitään hyvää panoa, korkeintaan löysää ja kuivaa torttua.
Ehkä se olisi vähän outo kuvio. En syyttäisi poikaa ainakaan, mutta en osaisi oikein ollakaan sen kaverin seurassa enää. Tulis jotain mielikuvia liikaa.
Kyllä ja vetäisin turpaankin. Mokoma vanha homo on kehdannut tehdä pojastani hintin.
Todellakin laittaisin. Poika parikymppinen eli melkein lapsi vielä ja ystävillä ikää 50-60v.
Ei oo poikaa mutta jos olis niin olisin pettynyt ystävääni kun ei pannut mun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Todellakin laittaisin. Poika parikymppinen eli melkein lapsi vielä ja ystävillä ikää 50-60v.
Monet 50 - 60 v naiset olleet parhaita panoja kun olin parikymppinen
Naisille tiedoksi miehen eturauhasen hieronta tuntuu paremmalta kuin kullin hinkkaaminen pillussa eli estäkää miesten yritykset sellaiseen siitä ei ole nimittäin paluuta
Ei sinun tarvitse kaveerata kenenkään kanssa, joka ällöttää sinua. Kaveeraaminen on ihan vapaaehtoista
Mieti myös laittaisitko välit poikki poikaasi, hän osallistui tuohon myös. Ei normaali ihminen ala parittelemaan vanhempiensa kaverien kanssa, kyllä tuo kertoo sosiaalisen tilannetajun puutteesta. Aika moni äiti katsoo läpi sormien poikalastensa ällötyksiä aina r aiskauksista tällaisiin sekoiluihin, sulkee silmänsä heidän hirveältä luonteeltaan
Vierailija kirjoitti:
Naisille tiedoksi miehen eturauhasen hieronta tuntuu paremmalta kuin kullin hinkkaaminen pillussa eli estäkää miesten yritykset sellaiseen siitä ei ole nimittäin paluuta
Miksi estäisin. Sperma on invaasio toisen kehoon ja tuhoava sellainen. Jos miehet siirtyvät tuhoamaan toisiaan niin se ei ole naisilta pois
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se olisi vähän outo kuvio. En syyttäisi poikaa ainakaan, mutta en osaisi oikein ollakaan sen kaverin seurassa enää. Tulis jotain mielikuvia liikaa.
Mikset syyttäisi poikaa? Miehethän oikein haaveilevat tuosta, että saavat saastuttaa kaiken maailmassa. Panisivat varmaan sitä äitiäänkin jos tämä antaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina parempi tuttu opettamassa kuin tuntematon...
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen ikäero oppilaalle ja opettajalle!
Aikuiset saa tehdä kuten haluaa. Ei kuulu muille.