Ruotsi ottaa jälleen voiton Euroviisuissa
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoa en povaa, mutta kärkikahinoissa on, eli on ainakin edellä Suomea. Sanoisin sijalla 3-6.
Joo, siltä vaikuttaa. Oddseissa Ruotsin voittoon uskoo 5%, Suomen 25%.
No hohhoijaa, viime vuonna Ruotsilla oli 50% voiton todennäköisyys oddeissa ja Kroatialla -24 53% kumpikaan ei voittanut.
Itävalta oli Oddseissa kakkosena ja voitti, Ruotsikin sentään nelosena - eli kyllähän Oddsit ainakin niiden osalta ennustivat aika hyvin menestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin niitä kahta punatakkista miestä, Viva l Amour, se oli todella hyvä !
Medina oli siis häiskien nimet. Ihan jäätävän hyvä biisi. Sama
Biisikö hyvä.Et tiedä musiikista mitään. Kaksi clownia hyppeli lavalla ja huusivat osittain Espanjaksi parit sanat ja loppu olikin huitelemkista ja huutamista. Mietin jos näin tykkäsit Medinasta , voisi Suomi laittaa jonkun humppakappaleen, koska pidätte showsta ettekä arvosta lauluääntä.
Afrikanmantereen pellet näköjään suosiossa. Humppa jossa laitettaisiin Pekka ja Pätkäkopiot huutamaan jotain Viva Espanjaa.
Tässä oli niin monta muista biiseistä varattua elementtiä läjässä että muistuttaa jotain mash uppia.
Vierailija kirjoitti:
Laulaja hyvä, esitys hyvä, mutta ehkä liikaa tuota teknoräiskettä.
Miksi noin kaunis nainen peittää naamansa pitsipöksyillä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fröken Snusk
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fröken Snusk
Kuulemma joku "trauma" taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla samat ehdokkaat joka vuosi. Booooorriiiinnggggg.
Tämä on totta ja itse juuri otin ylös tuon että samat artistit koko ajan osaa ottamassa, kun maa on täynnä todella taitavia laulajia , artisteja ja musiikintekijöitä. Miksi ihmeessä.
Tuotakin arabimuijaa väännetään joka paikkaan että hänestä leivottaisiin kansainvälinen tähti. Vain se että laulaa farsin kielellä pitäisi olla kielletty. Siis joku iraninarabian kieli. Tästä poikki toivon, ettei enää saisi osallistua .
Teknojympytys meni pois muodista jo yli 20 vuotta sitten. Minä kun luulin että ruotsalaiset olisivat aina musiikillisesti muodin harjalla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fröken Snusk
Käännettynä Neiti rivo.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se koronassa, kun oli maski päällä?
Viimeksi oli vaaleanpunainen kypärä joka peitti myös naaman.Jotenkin sairas on.
Laittakaa tänne Cimpely Kappaleen Eternity jota minä povasin voittajaksi ja jonka laulaa suomalainen nuori ihastuttava nainen.
Suomen jury ei antanut yhtään pistettä.
Cimberly Eternity
%3D
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fröken Snusk
Käännettynä Neiti rivo.
No on se kieltämättä vähän rivoa laittaa pikkuhousut naamalleen.
Tämä wokehinttaritapahtuma ei kiinnosta normaaleja ihmisiä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin niitä kahta punatakkista miestä, Viva l Amour, se oli todella hyvä !
Pellejä . Ei mikään viisukappale vaan enemmänkin show johonkin sirkukseen. Mutta Ruotsihan on nykyään lasten leikkikoti/tarha. Minä äänestin suomalaisperäistä Cibeya kappaleella Eternity.Oli todella ihana.
Cimbely
Tylsä kappale ja laulajalla huono, metallinen ääni. Ruotsi ei missään nimessä voita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä wokehinttaritapahtuma ei kiinnosta normaaleja ihmisiä.
Minun ruotsalainen ystävätär oli ostanut shampanjaa juhlan kunniaksi, tanssi siinä ja huuteli pikkukännissä.
Minä tylsä tyyppi istuin enkä juonut mitään, muutenkin minun on vaikeaa osallistua tällaisiin ohjelmiin. Yritän mutta en löydä sitä lankaa joka minut sytyttäisi osallistumaan mielipiteiden kanssa. ....Paitsi Cimbely.
Pelkkää jumputusta ja häiritsevää valonvälkettä. Miksi niitä valoja pitää leiskuttaa niin että katsojalle tulee päänsärky! Pitäisi valoshowt kieltää!
Muutamia kappaleita kuuntelin, minusta Melloissa oli aika huono taso verrattuna muihin vuosiin. Tuo biisi on ihan ok, mutta perusjumputuksella varustettulla teknobiisillä ei kyllä voiteta. Se Bangaranka ( bulgaria) on tarttuvampi.
Suomella on tänä vuonna mahdollisuus Ruotsi voittaa. Australian Delta tulee olemaan kova ja eiköhän sieltä joku musta hevonen nouse vielä. Uskon, että Suomi pärjää hyvin. Ruotsi saa aina pisteitä historiansa vuoksi, vaikka olis kuinka mitätön viisu.
Cimberlyn esitys ihan klassikko, hieno ääni, tyylikäs pelkistetty koreografia. Tuli mieleen upeat artistit vuosi kymmenten takaa, Diana Ross, Dionne Warwick, Whitney....
Kyllä Ruotsissa povataan Suomelle voittoa.