Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei pitkät ja komeat kaverini kelpaa edes naisille?

Vierailija
07.03.2026 |

Alkaa menemään jo hieman naurettavaksi naisten vaatimukset. Haetaan sellaista ihmistä jota ei ole edes olemassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes naisille... Mille tarjottiin ensin? 

Miehille kai tarjottiin ensin? Muttei mennyt, eikä sitten edes naisille.

Vierailija
22/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap itse ei kelpaa naisille ja nyt eivät kaveritkaan kelpaa vaikka nekin ovat muka pitkiä ja komeita. Kumma juttu, missä vika?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6427691/en-tajua-miksen-kiinnosta-naisia

https://www.vauva.fi/keskustelu/6430384/mulla-menee-ihan-hyvin-mutta-en…?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDES nasilille eli miehille olet ensin itseäsi tyrkytänyt

Vierailija
24/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ulkkareita. Jos sun nimi on tyyliin seppo savolainen tai pekka reinikainen, niin hyvä jos edes rumaa ja lihavaa yhoota kiinnostaa.

Lattari, lähi itäläinen, tai afrikkalainen se olla pitää

Hyh hyh, surkee miesmaku sulla.

Niin, siis suomalaisilla naisilla.

Tuo perustuu ihan omiin kokemuksiin. Kaveripiirissä on yksi latino, joka on lyhyt ja lihava. Arvatkaa ketä naiset lähestyy kun mennään porukalla baariin. Vihje: ei niitä mun 185-190cm suomalaiskavereita jotka käy salilla 5 krt viikossa. 

Se latinokaveri on tästä ihan ihmeissään. Omassa maassaan hänellä ei ollut ollenkaan onnea naisten kanssa.

Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista.

Vierailija
25/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko pitkiä ja komeita samalla tavalla kuin naisten ikisinkkukaverit ovat kauniita ja ihannekumppaneita? 

Vierailija
26/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista."

On se kummaa kun tältä palstalta löytyy aina naisia joille kelpaa tavissuomimiehet, lyhyet, lihavat jne. Tinderissä ei taas löydy yhtäkään sellaista naista.

Vierailija
27/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko pitkiä ja komeita samalla tavalla kuin naisten ikisinkkukaverit ovat kauniita ja ihannekumppaneita? 

Ei "ikisinkkunaisia" oikeasti ole olemassa. Aina paljastuu että sellaisilla on jotain tinder- ja baarisäätöjä joista ne on hiljaa.

Vierailija
28/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja ikävä luonne. Ei siihen muuta vaadita.

Vierailija
29/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista."

On se kummaa kun tältä palstalta löytyy aina naisia joille kelpaa tavissuomimiehet, lyhyet, lihavat jne. Tinderissä ei taas löydy yhtäkään sellaista naista.

Löysin miehen muuta kautta. En tideristä. Ei kaikki halua etsia miestä sovelluksen tai netin kautta.

Vierailija
30/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misi ap se sun prsettä kutittaa muiden vaatimukset?

Vierailija
31/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko ap, että pääset jaolle pitkän ja komean mielikuvituskaverisi tyttiksestä?

Vierailija
32/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misi ap se sun prsettä kutittaa muiden vaatimukset?

*miksi

Vierailija
33/33 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kysymys on yhtä debiili kuin nainen kysymässä miksi miehet eivät ole kuumana ja sitoudu häneen vaikka hänellä on pitkät hiukset.

Olisikohan ihmisessä pari muutakin ominaisuutta olemassa kuin pituus ja komeus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi