Miksei pitkät ja komeat kaverini kelpaa edes naisille?
Alkaa menemään jo hieman naurettavaksi naisten vaatimukset. Haetaan sellaista ihmistä jota ei ole edes olemassa.
Kommentit (33)
Ensin ap itse ei kelpaa naisille ja nyt eivät kaveritkaan kelpaa vaikka nekin ovat muka pitkiä ja komeita. Kumma juttu, missä vika?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6427691/en-tajua-miksen-kiinnosta-naisia
https://www.vauva.fi/keskustelu/6430384/mulla-menee-ihan-hyvin-mutta-en…?
EDES nasilille eli miehille olet ensin itseäsi tyrkytänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ulkkareita. Jos sun nimi on tyyliin seppo savolainen tai pekka reinikainen, niin hyvä jos edes rumaa ja lihavaa yhoota kiinnostaa.
Lattari, lähi itäläinen, tai afrikkalainen se olla pitää
Hyh hyh, surkee miesmaku sulla.
Niin, siis suomalaisilla naisilla.
Tuo perustuu ihan omiin kokemuksiin. Kaveripiirissä on yksi latino, joka on lyhyt ja lihava. Arvatkaa ketä naiset lähestyy kun mennään porukalla baariin. Vihje: ei niitä mun 185-190cm suomalaiskavereita jotka käy salilla 5 krt viikossa.
Se latinokaveri on tästä ihan ihmeissään. Omassa maassaan hänellä ei ollut ollenkaan onnea naisten kanssa.
Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista.
Ovatko pitkiä ja komeita samalla tavalla kuin naisten ikisinkkukaverit ovat kauniita ja ihannekumppaneita?
"Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista."
On se kummaa kun tältä palstalta löytyy aina naisia joille kelpaa tavissuomimiehet, lyhyet, lihavat jne. Tinderissä ei taas löydy yhtäkään sellaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko pitkiä ja komeita samalla tavalla kuin naisten ikisinkkukaverit ovat kauniita ja ihannekumppaneita?
Ei "ikisinkkunaisia" oikeasti ole olemassa. Aina paljastuu että sellaisilla on jotain tinder- ja baarisäätöjä joista ne on hiljaa.
Tylsä ja ikävä luonne. Ei siihen muuta vaadita.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuo tarkoita koko Suomen suomalaisia naisia. Minulle kelpaa vain suomalainen mies. Kellään kaverilla tai tutulla ei ole ulkomaalaista."
On se kummaa kun tältä palstalta löytyy aina naisia joille kelpaa tavissuomimiehet, lyhyet, lihavat jne. Tinderissä ei taas löydy yhtäkään sellaista naista.
Löysin miehen muuta kautta. En tideristä. Ei kaikki halua etsia miestä sovelluksen tai netin kautta.
Misi ap se sun prsettä kutittaa muiden vaatimukset?
Meinasitko ap, että pääset jaolle pitkän ja komean mielikuvituskaverisi tyttiksestä?
Vierailija kirjoitti:
Misi ap se sun prsettä kutittaa muiden vaatimukset?
*miksi
Aloituksen kysymys on yhtä debiili kuin nainen kysymässä miksi miehet eivät ole kuumana ja sitoudu häneen vaikka hänellä on pitkät hiukset.
Olisikohan ihmisessä pari muutakin ominaisuutta olemassa kuin pituus ja komeus?
Miehille kai tarjottiin ensin? Muttei mennyt, eikä sitten edes naisille.