Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en kärsi vaihdevuosista. Kärsitkö sinä ?

Vierailija
07.03.2026 |

Ärsyttää tämä vaihdevuosikeskustelu, jossa kaikki naiset tuntuvat kärsivän hillittömästi vaihdevuosista.

Kaikista 45-65 v. naisista tehdään unettomia, säryista ja jomotuksista kärsiviä, sumussa kulkevia hikisiä raatoja...

Minä olen 58 v. ja elämäni kunnossa edelleen ja  ollut koko ikäni ja pääkin pelaa 👍

50 vuotiaana hikoilin ehkä normaalia enemmän n. kuukauden. ( Oli muös kuuma kesä )

Ärsyttää tämä median vatvominen 

( viimeksi Ilkka-Pohjalainen ) myös siksi, että olen joutunut tilanteeseen, että pitäisi vielä töitä löytää. Vaan minutkin on nyt ehkä pistetty tähän kategoriaan vanha hikoileva sumussa kulkeva naisihminen.

Voisiko media tehdä jutun myös meistä muista !!!!!!

Kertokaa nyt naiset, onko täällä muita 

naisia, joita vaihdevuodet eivät ole vaivanneet, vai olenko ainut 🙄

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin. Työkollegan ilmeisen hoitamattomidta vaihdevuosista.  Omat olen hoitanut kuntoon

Vierailija
22/22 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mullakaan minkäänlaisia vaivoja. Menkat vaan loppuivat kuin seinään noin 54 v. Minäkin ihmettelen miksi naisen elämä on näillä nykynaisilla niin ongelmallista. Raskaus, synnyttäminen, vaihdevuodet - ihan kaikki. Ihan kamalaa valitusta. 

Valitus johtuu siitä, kun näihin asioihin liittyviin vaivoihin on todella vaikea saada asianmukaista hoitoa.

Yksi syy, miksi hoitoa ei saa, on tämä asenne, että "koska minulla ei ole, ei voi olla sinullakaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan