Naisia helposti saavana tavallisena miehenä ymmärrän naisia enemmän kuin hyvin!
Tein kerran miehenä yhdelle deittiäpille feikki profiilin jossa esitin naista. Nopeasti niitä vastauksia oli tottakai paljon ja nopeasti niistä huomasi että 95% ei ollut aivoja ollenkaan. Kaikilla oli vain seksi mielessä, jos ei niin vähän kun heitä höysti niin he olivat aivan sairaita, jopa yksi suomalainen taksikuski lähetti prepaid Whatsappiin läähätys ääni viestejä kuinka "vit.tu mä haluan teitä" kun olin ehdottanut että kaveri ja senkin kaveri vois haluta kimppaankin. Ei siis näyttänyt missään vaiheessa hälytyskellot soivan. Ollenkaan kukaan ei suostunut puhumaan ihan oikeista asioista. Tuli niitä dickpickejä aika paljon.
Enhän minä nelikymppinen mies joka naisten kanssa pärjään aika hyvinkin ota koskaan puheeksi esim seksiä, jos siitä puhutaan niin muiden tärkeiden asioiden joukossa lähinnä ohimennen että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää, saatetaan todeta että yksi tärkeimmistä asioista, mutta sitten jo keskustellaan siitä että esimerkiksi sisin, turvallisuuden tunne, älykkyys tuovat mukanaan ne halut. Keskitytään asioihin kuten avoimuus, empaattisuus, yhteiset kiinostuksenkohteet, haaveet tulevaisuudesta, hyvä käytös, keskustelutaidot, luottamus. Molemmille on ihan itsestään selvää että kun nämä mätsäävät niin seksi on itsestään selvää ilman että siitä tarvitsee läähättää.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka alkavat kirjoitella Tinderissä mauttomia juttuja, tuskin ovat edes tosissaan etsimässä ketään tai ainakaan he eivät ole kiinnostuneita juuri siitä Match -naisesta.
Sen testin perusteella näytti siltä ettei yhtäkään miestä kiinnostanut nähdä asioita ollenkaan naisen silmin. Empaattisuus puuttui täysin. Eihän mikään ole tärkeämpää kuin nähdä nimenomaan sinne kumppanin sisimpään ja pyrkiä näkemään asioita sieltä päin.
Ne miehet, jotka alkavat kirjoitella Tinderissä mauttomia juttuja, tuskin ovat edes tosissaan etsimässä ketään tai ainakaan he eivät ole kiinnostuneita juuri siitä Match -naisesta.