Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko niin arka että et uskalla tehdä tänne aloituksia? Koet että on noloa tehdä "typerä" keskustelunavaus?

Vierailija
07.03.2026 |

Tai olet herkkä etkä kestäisi tylytystä, jota saisit osaksesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen avauksen, se on yleensä sen verran järkevä, että se hukkuu provoihin ja spämmiin eikä tule vastauksia. Enkä jaksa provoilla.

Vierailija
2/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ennen silloin tällöin tänne avauksia. Yhdellä kertaa sain niin ilkeän viestin vastineeksi, että sen jälkeen en ole tehnyt aloituksia. Eli kai sitten olen herkkis.

Vierailija
4/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enkä halua,a

Vierailija
5/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ennen silloin tällöin tänne avauksia. Yhdellä kertaa sain niin ilkeän viestin vastineeksi, että sen jälkeen en ole tehnyt aloituksia. Eli kai sitten olen herkkis.

Pitää olla paksunahkainen jos aikoo tehdä omista kipeistä asioista avauksia. Koska on varmaa että saa tylytyksiä, vaikka esim. kertoisi että oma läheinen kuoli ja kuinka kestän:( Tämmöiseenkin viestiin saa 100 varmasti tylytystä.

Itse en omista kipeistä asioista tee aloituksia. En anna tilaisuutta altistaa itseäni epäoikeudenmukaisille loukkauksille. En myöskään anna palstan paskoille iloa että pääsevät loukkaamaan.

Vierailija
6/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä aloituksia tehdä poistettavaksi. Oikeista asioista keskusteleminen on aika pitkälti kiellettyä.

Vierailija
7/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat ilkeästi? Mitä saat siitä?

Vierailija
8/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole tehnyt aloitusta tänne. Osaan hoitaa asiani ja nimetä lapseni ihan keltään kyselemättä. 

9/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään kysyttävää 😎

Vierailija
10/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aloitukseen, "pääsykiellettylässynlää" ihan liian usein tämän täysin mielivaltaisen sensuurin kanssa. 

Eli ei jaksa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme