Miksi naiset haluavat koko ajan keskustella ja jauhaa ns tärkeistä asioista?
Miksi ei voi joskus vaan olla ilman jatkuvaa tärkeää keskustelua? Ei jaksa enää
Kommentit (47)
Akateemisessa perheessä kasvaneena olen tottunut siihen, että keskustelua käydään koko ajan.
80-luvulla meillä oltiin huolestuneita ilmastonmuutoksesta ja keskusteltiin kannustavasta palkkausjärjestelmästä.
Miksi naiset puhuvat koko ajan? Mikä siinä viehättää?
Ei tule asioiden antaa kerääntyä, tulva siitä syntyy ja raskasta kantaa. Täytyy purkautua välillä että jaksaa ottaa uudet huolet ja murheet kannettavakseen.
Naisten mielestä hiljaisuus on vihamielistä.
Tauotonta kälätystä ei kestä edes kuuro.
Mulla on kyllä ihan päinvastainen kokemus. Suuri osa (ei tietysti kaikki) naisista haluaa keskustella lähinnä fiiliksistä, juoruista, julkkiksista, vaatteista, ostoksista ja ihmissuhteista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä ne tärkeät asiat on?
Salatut elämät, Tinder, some, only fans ja bilettäminen. Siinä muutama.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen törmännyt miehiin jotka puhuvat koko ajan.
Ensin pitää tuntea itsensä että on jotakin jaettavaa ja jotakin yhteistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ai on vai? Minua ei kiinnosta noista mikään, eikä ole koskaan kiinnostanutkaan.
Tärkeistä asioista keskustelu ja niiden pohdiskelu on mielenkiintoista, viihdyttävää ja parhaimmillaan hyödyllistä myös laajemmassa mittakaavassa. Small talkia ei oikein jaksa vääntämällä vääntää. Jos keskustelun aihe ei ole tärkeä, syvällinen tai kiinnostava, olen mieluummin hiljaa.
Nainen valittaa jostain epäkohdasta. Laitetaan homma kuntoon miten kyetään/osataan tai laaditaan aikataulutettu toimintasuunnitelma homman korjaamiseksi ja siirrytään seuraavaan haasteeseen. Minua on kuitenkin opastettu että olen törkeä mies. Suurelle osalle naisista on tärkeämpää se epäkohdan analysointi kuin että se sitten joskus sivutuotteena saataisiin kuntoon. Tämä epäkohdan analysointi ja siitä ylipäänsä keskusteleminen on kuulemma romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin varmaan mies tai boomeri mummo.
Nainen joka osaa olla hiljaa on kullan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin varmaan mies tai boomeri mummo.
En ole mies ja olen 36, mummokaan en ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin yksinkertaisia ja tyhmiä,eivät osaa keskustella mistään aiheesta.Ovat vain kiinnostuneita jostain typerästä urheilusta ja kaljasta,se vie kyllä naiselta kiinnostuksen kokonaan.
Samanlaiset ihmiset hakeutuu toistensa seuraan.
Mistä isoista asioista pitäisi puhua,a🤔
Töissä toimistolla osa naisista pitää jonkinlaista kiivasta kaakatusta. Yksinkertaisena insinöörinä tulkitsen sen liittyvän jonkinlaiseen sosiaaliseen peliin, mutta en silti kykene ymmärtämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ä m m ä t on lähtökohtaisesti niin saatanan rakastuneita siihen omaan ääneensä ja kuviteltuun erionmaisuutensa, kun niistä jokainen mielestään on helvetin erityinen lumihiutale, siksi jäkättää ja toimittaa jatkuvalla syötöllä.
Miehet on niin yksinkertaisia ja tyhmiä,eivät osaa keskustella mistään aiheesta.Ovat vain kiinnostuneita jostain typerästä urheilusta ja kaljasta,se vie kyllä naiselta kiinnostuksen kokonaan.