Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

'Äiti, isä, minä rukoilen teitä, auttakaa minua, te varastitte ne kymmenen miljoonaa'

06.03.2026 |

Balin rannalta löydetyt irtileikatut pään ja ruumiinosat on vahvistettu DNA-yhteensopiviksi ukrainalaisen turistin kanssa, joka kidnapattiin ja joka viimeksi nähtiin anomassa henkeään lunnaiden videolla.

28-vuotiaan Igor Komarovin kerrotaan joutuneen miesten ryhmän toimesta hänen istuessaan skootterilla Jimbaranissa, Badungissa 15. helmikuuta.

Viime viikolla Wos-joen suulta Balin itärannikolta löydettiin ihmisen jäänteitä, joiden poliisin mukaan muistuttavat jopa 80 prosenttia herra Komarovia.

Poliisit kertoivat löytäneensä pään, oikean jalan, ylärintakehän osat, reidet ja sisäelimet henkilöltä, joka oli kuollut kolme päivää aiemmin.

Perjantaina viranomaiset vahvistivat, että ruumiinosat olivat identtiset Komarovin kanssa, kun oikeuslääketieteellisiä todisteita verrattiin hänen vanhempiensa näytteisiin.

"Poliisin oikeuslääketieteellinen laboratorio Jakartassa on tehnyt DNA-testit kuudesta näytteestä, jotka otimme ruumiinosista", kertoi Balin poliisin vanhempi komissaari Ariasandy.

Näytteisiin kuului poskihampaasta, solisluusta, reisiluun palasta, kylkiluusta, varpaasta ja sääriluun palasta.

"DNA-testit vastaavat [herra Komarovin] äidin DNA-näytettä. Tämän perusteella havaitsimme, että ruumiinosat (olivat) identtiset uhrin kanssa.'

'Äiti, isä, minä pyydän teitä, auttakaa minua, olkaa hyvä, te varastitte ne kymmenen miljoonaa, joita he vaativat, palauttakaa nämä kymmenen miljoonaa, kiitos.

'Infektio tulee pian alkamaan. Olen kuolemassa... Pyydän teitä kovasti, tämä on erittäin vakava järjestö, auttakaa minua, olkaa hyvä, kukaan ei voi löytää minua, ei edes mafiosot, ei kukaan.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15619923/bali-severed-head-ukr…

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla