Sanoin vaimolle että jos hän ei suostu toiseen lapseen, niin teen sen jonkun toisen kanssa
Olimme aina puhuneet kolmesta lapsesta, mutta jo ekan jälkeen vaimo veti liinat kiinni jatkosta noiden hommien suhteen.
Eka lapsi jo 3v.
Nyt sitten sanoin että teen lapsen jonkun muun kanssa, jos hän ei sitä kanssani tee.
Minula ikää 38 ja vaimolla 34
Olinko kohtuuton?
Kommentit (29)
Opetelkaa olemaan hyvät vanhemmat tälle yhdelle lapselle. Turha niitä on lisää tehdä, kun ei sinulla näköjään rakkautta ole edes tätä yhtä kohtaan, jos olisi hän riittäisi sinulle.
Voin näin naisena ja äitinä sanoa että raskaus ja synnytys on niin kivuliaita vaiheita että ihmettelen kuka sen haluaa kokea useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne miehet on, ei haluta pitää ensimmäistäkään hyvinvoivana ja uusia pitäisi tehdä.
Minulla oli kaveri, jolla oli jo tavatessamme kuusi lasta, jokainen eri naisen kanssa. Mies oikein hekumoi aina, että haluaa täyttää maailman omilla jälkeläisillään. Lopullinen lapsiluku taisi mennä jonnekin kymmenen nurkille, kunnes kuoli nelikymppisenä perinnölliseen harvinaiseen sairauteen. Lapsista käsittääkseni 3/10-11 on tämä sama sairaus.
Olepa itse 9 kk raskaana ja sitten vielä synnytä. Kerro sitten haluatko kokea sen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahden naisen kanssa lapsia. Hankalampaa, kun on kaksi katkeraa exää yhden sijaan.
Kohta sulla on tondenöisesti myös exien lapsista kateellinen ja niitä vihaava nyxä. Sitten olosi on täydellinen. Kyllä miehen elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä synnyttäisit sen toisen lapsen, ap? Ei ole paljon vaadittu näinä tasa-arvon aikoina.
öhöhöÖHÖHöhöHÖÖHÖHöÖHÖHÖHÖHÖHÖH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne miehet on, ei haluta pitää ensimmäistäkään hyvinvoivana ja uusia pitäisi tehdä.
Minulla oli kaveri, jolla oli jo tavatessamme kuusi lasta, jokainen eri naisen kanssa. Mies oikein hekumoi aina, että haluaa täyttää maailman omilla jälkeläisillään. Lopullinen lapsiluku taisi mennä jonnekin kymmenen nurkille, kunnes kuoli nelikymppisenä perinnölliseen harvinaiseen sairauteen. Lapsista käsittääkseni 3/10-11 on tämä sama sairaus.
No hyvä sitten että mies pääsi täyttämään tehtävänsä, kun kuoli noin nuorena
Ap voi synnyttää kolmannen lapsensa itse.