Toivotko koskaan että saisit sydänkohtauksen/aivoinfarktin/minkätahansasairaskohtauksen
Ja kuolisit vain pois? Minä toivon usein, nytkin. Jo pelkkä mahdollisuus lohduttaa minua. Olenko hulluine ajatuksineni yksin?
Kommentit (22)
En olisi uskonut, että joku muukin ajattelee näin. Itselläni epäillään nyt erästä sairautta ja läheisiltäni salaa ajattelen, että voi kun olisikin, ja kuolisin pois. Olisin siihen ihan valmis.
Olen niin väsynyt elämään, mutta en voi oman käden kautta lähteä, koska en koskaan tekisi lapsilleni niin. Sairauden kautta olisi sinällään helpompaa.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon välillä. Työ on liian raskasta, oma elämä ja yksinäisyys on välillä liian rankkaa.
Minulla tämän aiheuttaa stressi, jota kestän huonosti. Myös kroonisen ja etenevän sairauteni hermokipu tekee epätoivoiseksi. Juuri nyt vain ahdistaa jumalattomasti, kaikki. Se laukaisee myös näitä usein.
Itse sairastuin vakavasti (sitä toivomatta) ja kun olin sairaalassa, en mitään muuta niin toivonut, kuin että pääsisin takaisin normaaliin elämään ja arkeen.
Ajatukset vaan muuttuvat tosi paikan tullen, ihmiseen on sisään rakennettuna selviytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse sairastuin vakavasti (sitä toivomatta) ja kun olin sairaalassa, en mitään muuta niin toivonut, kuin että pääsisin takaisin normaaliin elämään ja arkeen.
Ajatukset vaan muuttuvat tosi paikan tullen, ihmiseen on sisään rakennettuna selviytyminen.
Ei tuo päde kaikilla. Olen ollut onnettomuudessa, enkä koskaan ole kehdannut kertoa kenellekään, että keskellä sitäkin tunsin salaista riemua; pääsisinkö todella nyt pois, ja näin helpolla! Minulla on selkeää vajetta elämänhalussa. Pääsääntöisesti tunnen pelkkää kärsimystä ja väsymystä.
Kannattaa mieluummin hypätä katolta tai hukuttautua kaukana asutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Siunausta. Jeesus antaa toivon ja tarkoituksen elämään.
Jeesus tuo tarkoituksen elämän jälkeiseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mieluummin hypätä katolta tai hukuttautua kaukana asutuksesta.
Kuin mitä? Fantasioida sairaskohtauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunausta. Jeesus antaa toivon ja tarkoituksen elämään.
Jeesus tuo tarkoituksen elämän jälkeiseen aikaan.
Kyllä, mutta myös tähän maalliseen elämään.
Sain vasta sydänkohtauksen. Jouduin olemaan sairaalassa kuusi viikkoa. Joka päivä toivoin, että kuolisin.
En tiedä, kuulostaa kivuliaalta joku infarkti. Mieluiten sitä kuolisi nukkuessaan ettei edes huomaa.
Kyllä. En oikeasti toivo, mutta joskus tulee semmoinen tunne että jäisinpä raitiovaunun alle tai kunpa nyt katkeaisi verisuoni niin ei tarvitsisi stressata.
En välttämättä toivo kuolemaa, mutta sydänkohtausta joskus. Ärsyttäviä epämääräisiä sydänoireita ollut jo vuosia niin joskus toivon että leikkaisi nyt kunnolla kiinni.
Aivan ymmärrettävää joka kerta lukiessani hallituksen saavutuksista..
Kiitos kun jaatte ajatuksianne! Minä saan lohtua kun muutkin sekoilevat.
Ap
Juu, toivon, että saan yöllä nukkuessani jonkun kohtauksen ja kuolen pois. Joka ilta toivon tätä. Minua lohduttaa ajatus, että jos olo käy sietämättömäksi, voin vetää perseet, laittaa tulen takkaan ja sitten pellin kiinni ennen kuin sammun.
Toivon välillä. Työ on liian raskasta, oma elämä ja yksinäisyys on välillä liian rankkaa.