G: Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo ja nykyinen koulutus/ammattisi
Kommentit (19)
Työtön taitaa olla mun ammatti.. Kotihoidontuella tosin nyt.
5
Tätä ei kyllä kukaan olisi taatusti osannut kuvitella ysillä ;) Niin se elämä vaan kuljettaa. Löysin kuin löysinkin oman alani, josta tuli suorastaan intohimo, vaikka koulussa en oikein ollut innostunut erityisemmin mistään... Oppiminen on onneksi ollut aina kohtalaisen helppoa, kunhan on jaksanut kuunnella tunneilla/luennolla. Sikäli ylemmän kk-tutkinnon suorittaminen oli mulle ensimmäinen kunnon lukuhaaste, siitä eteenpäin olenkin ollut vapaaehtoisesti nenä kiinni kirjoissa :D
Vierailija:
Tätä ei kyllä kukaan olisi taatusti osannut kuvitella ysillä ;)
Kuuden ällän paperit on lukiostakin mutta täällä sitä vain lusitaan kotiäitinä jo kahdeksatta vuotta ilman minkään valtakunnan koulutusta...
keskiarvo tosin nousi lukiovuosina ja laudaturit kirjoitin.
Koulutus 2x maisteri. Aineen- ja luokanopena työskentelen (kaksoispätevyys).
Jotakin 7 pintaan. Kohta FM ja sitten kai harkitsen jatko-opintoja. Who cares? Lukio ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. t. pinnaaja.
Opiskelu on kiinnostanut aina vaan vähemmän ja vähemmän, lukion suoritin (ka 8 ja C:n paperit), ammattikorkeakoulun lopetin kesken. Olen paljon onnellisempi kotiäitinä kuin koulussa/töissä.
Vierailija:
Opiskelu on kiinnostanut aina vaan vähemmän ja vähemmän, lukion suoritin (ka 8 ja C:n paperit), ammattikorkeakoulun lopetin kesken. Olen paljon onnellisempi kotiäitinä kuin koulussa/töissä.
Vierailija:
ja merkonomi sekä lähihoitaja. Lähihoitjan töitä teen.
datanomi, tradenomi, tulevaisuudessa FM. IT-konsultti
lukion päästötodistus tais olla 6.9. Pikkusen villit teinivuodet poissa kotoa verotti tuota koulumenestystä..
Anteeksi nyt vaan kauhiasti, mutta mitä kettua sillä _peruskoulun_ päästötodistuksen keskiarvolla muka nykyään mitataan korkeastikoulutettujen kohdalla?
Koulutus FM / aineenopettaja, palkkani tienaan perhepäivähoitajana.