Onkin ollut uskomatonta, että helsinkiläiset ovat voineet vain pistäytyä lintsillä ilmaiseksi
Jopa jotkut laitteet ovat olleet ilmaisia, ja ovat edelleen. Aivan kuin lintsille meno olisi jokin arkipäiväinen asia, eikä kerran parissa vuodessa tehtävä retki. Itse kävin siellä 18 v ikävuoteen mennessä ehkä 5 kertaa.
Lintsikäyntiin säästetään, ja harvoin tapahtuvana sitä osaa arvostaa. Siksi en ymmärrä tätä valitusta siitä, että lintsille tuli pääsymaksu. Jos se haittaa, älkää menkö. En minä ainakaan menisi yhtä usein kuin ennen. Mitä sitten.
Kommentit (23)
Alkoi olla huumeveikkoja ja jengiläisiä pyörimässä
Siitä on kyse
No enpä ole juuri käynyt ilmaiseksikaan. Kaikesta sitä voikin olla kateellinen.
Kerran parissa vuodessa? Mä olen käynyt Lintsillä viimeksi varmaan 40 vuotta sitten.
Ilmaiseksi hengailijat aiheuttivat sen ettei maksavilla asiakkailla ollut varsinkaan iltaisin kovin mukavaa.
Keitä siellä sitten ilta-aikaan pyöri? Jotain roadmaneja?:-D
Kun lapset olivat pieniä ja kävimme Lintsillä, en ymmärrä miksi minun olisi pitänyt maksaa siitä että vien lapset Lintsille. En käynyt laitteissa, koska en voi mennä laitteisiin. Halusimme kuitenkin viettää Lintsi-päivää koko perheenä yhdesssä. Ostettiin 5 ranneketta ja ruokailtiin koko 6-henkinen perhe, ei millään ihan pikkurahalla siellä aikaa siis vietetty.
Ja mitenkäs jatkossa teatteriin menijät, pääseekö teatterilipuilla alueelle, vai pitääkö siitäkin erikseen maksaa, että saat kulkea alueen sisäänkäynniltä teatterin ovelle
Vierailija kirjoitti:
Ensisijaisesti se on maksaville asiakkaille
Eikö ole maksava asiakas, jos ostaa lapsilleen rannekkeet ja vielä ruokaileekin alueella
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyse
Ok. Ymmärrän, jos on ollut ongelmia. Tämä ei tullut mieleeni. Olen itse ulkopaikkakuntalaisena ajatellut, että Lintsi olisi hauska paikka käydä pari kertaa kesässä vain hataralla ja siinä näköalaitteessa. Tai mennä ihan pikkuisten kanssa ilmaisiin laitteisiin, ja ostaa reissulla esim. jätskit.
Voisi olla ilmainen esim. 10 vuotiaaksi asti.
Lapsuudessani kävin Lintsillä lukemattomia kertoja, enkä koskaan maksanut sisäänpääsymaksua. Mitään järjestysongelmia ei ollut, sillä järjestysmiehet pitivät paikan järjestyksessä. Ehkäpä pukumiehet ovat sittemmin sössineet kaiken sielläkin, en tiedä kun en ole siellä enää käynyt vuosikymmeniin.
Olisiko ollut parempi vaihtoehto korottaa laiterannekkeen hintaa? Kallis hinta ei ole ongelma, ruuhka ja pitkät jonot ovat.
Onhan siellä kaikki saaneet käydä ilmaiseksi, ei ne ole portilla tarkastaneet oletko Helsingistä vai Turusta.
Jos sattuu asumaan Helsingissä niin se lintsille meno ei ehkä ole niin iso juttu. Minä voin käydä katsomassa Porvoon ranta-aittoja vaikka joka päivä ja monille turisteille se on kerran elämässä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kerran parissa vuodessa? Mä olen käynyt Lintsillä viimeksi varmaan 40 vuotta sitten.
Ja silloin sinne oli pääsymaksu. Vielä ysärilläkin oli.
Olihan sinne pääsymaksu aikaisemminkin. Olikohan joskus nolkytluvulla, kun poistui.
Ongelma on vain siinä, että pienten lasten kanssa, jotka tarvitsevat vanhempiaan mukaan tuo on täysin ylimääräinen lisämaksu. Lapset eivät sinne voi yksin mennä, joten maksu on pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyse
Ok. Ymmärrän, jos on ollut ongelmia. Tämä ei tullut mieleeni. Olen itse ulkopaikkakuntalaisena ajatellut, että Lintsi olisi hauska paikka käydä pari kertaa kesässä vain hataralla ja siinä näköalaitteessa. Tai mennä ihan pikkuisten kanssa ilmaisiin laitteisiin, ja ostaa reissulla esim. jätskit.
Se näköalalaite, Panorama, oli pitkään ilmainen. Ei ole ollut tosin enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vain siinä, että pienten lasten kanssa, jotka tarvitsevat vanhempiaan mukaan tuo on täysin ylimääräinen lisämaksu. Lapset eivät sinne voi yksin mennä, joten maksu on pakollinen.
No ei sinne ole pakko mennä. Haluaisitko ennemmin alkaa maksaa esim. vessojen käytöstä?
Lintsi muuttui ulkomaalaisten nuorisojengien rälläyspaikaksi, joten hyvä, että nyt tulee tuonne jotain rotia maksun myötä. Kohta varmaan ostoskeskuksiinkin tulee pääsymaksu.
Kaikkein paras olisi kaikissa näissä, että jos ostaa lapsille rannekkeet, huoltaja pääsee ilmaiseksi. Kai nyt kaikki näkee että se lasten kanssa paikalle saapuva ei ole häirikkö vaan paikalla lastensa vuoksi.
Ensisijaisesti se on maksaville asiakkaille