Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö parisuhteen elvyttää?

Vierailija
05.03.2026 |

Olemme mieheni kanssa lähinnä kämppäkavereita. Emme juurikaan puhu, jos ei ole pakko. Emme tee mitään yhdessä. 

Voiko tällaista tilannetta parantaa? Minun puolestani voisi, mutta mies on täysin kylmä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy mutta naiselle on vain helpompi vaihtaa miestä kuin nähdä vaivaa.

Vierailija
2/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaihtaminenkin on työlästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä johtanut tilanteeseen 

Vierailija
4/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ellei kummallakaan/(toisella) ole tahtoa siihen.

Vierailija
5/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta se vaatii molemmilta työtä. Yksin ei voi asiaa korjata eikä kannata edes yrittää. Jos sun mies ei halua nähdä vaivaa niin silloin pitää itseltä kysyä haluaako jäädä silti ja kärsiä seuraukset (elää kämppiselämää) vai rakentaa itselleen uuden arjen ja mahdollistaa sitä kautta löytää uusi kumppani joka ei ole sun kämppis. 

Istu sen miehesi kanssa alas ja kerro sille ettet ole tyytyväinen nykytilanteeseen ja haluaisit asian korjata ja mitä mieltä hän itse on asiasta. Jos hän haluaa käytte läpi mitkä asiat teidän mielestä kaipaa parannusta ja mitä niille voi tehdä. Jos ei osoita halukkuutta niin älä jää vellomaan ja tuhlaan aikaa. 

Vierailija
6/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miestä ei kiinnosta puhua edes niin vaikeaa on. Parisuhteessa pitäisi tehdä normaaleja asioita yhdessä kuten käydä kaupassa ja lenkillä ja syömässä joskus.

Vierailija
7/7 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miestä ei kiinnosta puhua edes niin vaikeaa on. Parisuhteessa pitäisi tehdä normaaleja asioita yhdessä kuten käydä kaupassa ja lenkillä ja syömässä joskus.

Olemme joskus ennen tehneet noita, mutta emme nykyään. Kaupassakäynnut hoidan minä, lenkit teemme itseksemme eri nopeuksilla ja eri aikaan ja ruokamieltymykset tai ruoka-ajatkaan eivät oikein kohtaa. Käyn kyllä lasten kanssa syömässä, lenkillä ja kaupoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi