Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka käyt lähityössä, miten...

Vierailija
04.03.2026 |

Miten hyödyntäisit sitä, että saisitkin olla osan aikaa etätyössä? Unelmoitko siitä, vaikka se ei ole mahdollista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin! Osa viikosta kotona ilman meikkiä, pukeutumista ja lähtemisen vaivaa. Lisäksi nauttisi enemmän työkavereiden seurasta kun näkisi harvemmin.

Vierailija
2/20 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unelmoi. En  haluaisi tehdä mitään näyttöpäätetyötä pelkästään. Haluan työn pitää kodista erillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kotona ei tartte tehdä töitä. Työt pysyy siellä työpaikalla. Koti on rentoutumista varten.

Vierailija
4/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin olla mutta en ole 

Vierailija
5/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unelmoi, en halua, eikä ole mahdollista.

- nuorisokodin ohjaaja

Vierailija
6/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika hankala roudata hissillä auto kämpille korjattavaksi.

Vierailija
7/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En unelmoi, en halua, eikä ole mahdollista.

- nuorisokodin ohjaaja

Näin. 

Sairaalahuoltaja 

8/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei taitaisi edes Pikkuketju mahtua tänne mun kämppään 😅

Vierailija
9/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unelmoi. Hevosia on hirmu vaikea hoitaa etänä.

Vierailija
10/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki unelmoi että olisi mahdollisuus. Senhän saa sitten itse päättää että onko kotona, vai meneekö työpaikalle. Ne jotka sanoo ettei unelmoi, ne valehtelee, koska ovat aivan helkkarin kateellisia. Tässä maassa ei voi sanoa, että tuntee kateutta.

Vierailija
11/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se mahdollista. Lähihoitajasta kaukoparantajaksi. 

Vierailija
12/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki unelmoi että olisi mahdollisuus. Senhän saa sitten itse päättää että onko kotona, vai meneekö työpaikalle. Ne jotka sanoo ettei unelmoi, ne valehtelee, koska ovat aivan helkkarin kateellisia. Tässä maassa ei voi sanoa, että tuntee kateutta.

Tai sitten me vaan ollaan oikeassa hommassa ja etätyössä joutuisi tekemään jotain muuta. Ei kiitos.

Vierailija
13/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei unelmoi. Haluan pitää kotini täysin erillään työasioista. 

Vierailija
14/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään olemassa ihmisiä, jotka ei ole tullut ajatelleeksi, että kaikkia töitä ei voi hoitaa näpyttelemällä tietokoneella. (Mä oon entinen näpyttelytyön tekijä, ja ihan omasta halusta vaihdoin ruumiilliseen työhön.)

15/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä 😎 mä tykkään, että on työmatka, jonka aikana voi vaihtaa ittensä aamulla työasetuksille ja illalla kotiasetuksille 😃 

Vierailija
16/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja käännettynä - mua ei kiinnosta työasiat pätkääkään kuin ainoastaan työaikana ja työpaikalla.

Vierailija
17/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käännettynä - mua ei kiinnosta työasiat pätkääkään kuin ainoastaan työaikana ja työpaikalla.

Miksi työasioiden pitäisi erityisesti kiinnostaa muualla kuin työaikana ja työpaikalla?

Vierailija
18/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla etänä melkein koko ajan. En ole. Ainakaan vielä. Aika näyttää.

Vierailija
19/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En unelmoi. Hevosia on hirmu vaikea hoitaa etänä.

Sama vanhusten kanssa. Paljon mainostettu etähoiva onkin tänä päivänä tosi kätevää, sitä kun joutuu varsin usein soittamaan asiakkaalle tavallisen puhelun kun hän ei huomaa, kuule tai tajua että pöydällä oleva ruutu hälyttää saapuvaa videopuhelua. Jos yhteyttä ei saa puhelimellakaan, on lähdettävä paikan päälle katsomaan missä vika, onko asiakas ylipäänsä kotona, kuulolaite pois korvasta vai puhelimen akku loppu vai onko sattunut jotain muuta.

Vierailija
20/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain kaukotyössä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi