Hyvän mielen ketju: Työttömät taiteilijat henkilökohtaisiksi avustajiksi 🤗
Ihan hyvin voivat hakeutua semmoisiin hommiin siksi aikaa, kun odottelevat "elämänsä tilaisuutta" 🤭
Tällä hetkellä moni taiteilija ihmettelee, että "minne mun pitää muka hakea töihin, kun ei ole oman alani töitä saatavilla" ja näille ei muka ollut jo opintojensa alussa selvää kulttuurialan töiden vähyys... Voin kertoa ilouutisena teille taitelijoille, että henkilökohtaisen avustajan hommaan ei tarvita minkäänlaista koulutusta, eli sitä voi tehdä ihan kuka vaan 🤗
Taiteilijuus on katoava ammatti: tekoäly hoitaa sen jatkossa (katsokaapa vaikkapa Youtubesta miten toinen toistaan hienompia kuvia ja videoita tekoäly saa aikaan).
Sen sijaan henk.koht.avustaminen on tulevaisuuden ammatti, sillä tekoäly ei sitä hoida, ja näitä avustettavia sikiää kuin sieniä sateella, kun voimaantuneet kehopositiiviset ihralöllykät alkavat saamaan läskihalvauksia ja muita vaivoja. Ne tarvitsevat apua niin liikkumisessa, pukeutumisessa kuin intiimihygieniassakin 🤭
Kommentit (5)
Tekoäly tekee jo niin hienoa jälkeä, etteivät ihmiset aina edes tietäisi, että se on tekoälyn tekemää, ellei sitä erikseen mainittaisi.
ap
Harjottele sinäkin maalaaman jos noin ketuttaa
Vierailija kirjoitti:
Älä spämmi
Älkää poistattako ihan asiallisia keskusteluja, niin niitä ei tarvitse postata koko ajan uudelleen. Täällä on sananvapaus.
ap
Tekoälytaide on persujen ideaalia taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti käy yhä useammin niin, että itse kukin erehtyy luulemaan tekoälyn tekemää taidetta ihmisen tekemäksi.
Kuka hoitaa vaivaiset (pyyhkii pe r seen ja kuolan) jos kaikki vaan taiteilee? : (
Siinä nyt sitten tuli kylmää ja asiantuntematonta halveksuntaa niin oikeita eläviä taiteilijoita kuin henkilökohtaisia avustajiakin kohtaan.
Palkka on huono ja ihan tiedoks, töitäkää ei oo kaikille
Vierailija kirjoitti:
Palkka on huono ja ihan tiedoks, töitäkää ei oo kaikille
Kyllä taiteilija voi "elämänsä tilaisuuttaan" odotellessa vaikka vähän vajaammillakin tunneilla ja palkoilla jotain tehdä : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti käy yhä useammin niin, että itse kukin erehtyy luulemaan tekoälyn tekemää taidetta ihmisen tekemäksi.
Sinulle taide = Taistelevat metsot
Älä spämmi