Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3650)
Onko Ella siis ollut jo edellisellä kaudella mukana kuten joku sanoi? Itse en muista.
Askon ehdokkaat jotain puutteessa olevia rouvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu ei siis ole edes isäntä tilallaan? Outoa sekin, että mun mielestä arvosteli vanhempiensa toteutuksia maatilan pidossa, että tekis hommat itse ihan toisin. Tämän sanoi televisiossa. Kannattaisiko ehkä hieman miettiä mitä puhelee. Vanhemmat voivat kokea tuon ihan hyvin loukkauksena, koska hekin ovat tehneet siellä parhaansa. Kävi vähän itsellä omaan korvaan saman ikäluokan ihmisenä kuin perttukin on. Pitäs olla nöyrempi ja kiitollisempi asenne vanhempaa polvea kohtaan. Ei muuta.
Tämäkin totta, mutta totuus on myös se, että nuoripolvi tekee asiat kuitenkin omalla tavallaan. Kyllä monessakin talossa tyyli vaihtuu, kun nuoripolvi astuu remmiin. Ihmiset urautuu ja tekee hommat opitulla tavalla, nuorilla on monesti ne omat ajatukset. Minusta Perttu kuitenkin sanoi ihan nätisti sen, että aikoo tehdä muutoksia, sitten, kun on isäntä.
Minusta Perttu oli tuossa kohtaa vähän ajattelematon. Tuollainen kommentointi perheasioista ei kuulu oikeastaan televisioon. Vanhempiaan tulee kunnioittaa sen verran. Oikeasti tuo loukkaa mennä nyt noin sanomaan. He, vanhemmat, ovat olleet ammattilaisia omalla ajallaan ja luoneet tilan jälkikasvullekin pidettäviksi. Ehkä siinä tunne vei perttua ja intoutui visioimaan liikaa. Mutta vanhemman polven työtä ei ainakaan TV:ssä pidä arvioida ja arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Samaistumispintaa? Kokemusasiantuntija?
Onko Perttu edes realisti kun puhuu, että hänellä aikaa jää sitten enemmän muuhun oloon? Aikooko edes tilanpitoon? Sillä se vie kyllä aikaa oli sitten miten tahaan hienosti herra sen itse organisoinut. Jotenkin realismi puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohjelmaa katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se askokaan mitään virkkauskerhoa halunnut tilalleen kutsua vaan rouvaahan siinä haetaan? Kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Juuri tämä. Tuotannon pitää ajatella katsojalukuja, joka tarkoittaa draamaa ja ”ärsyttäviä” osallistujia että katsojat pysyvät kanavalla. Materiaalia kuvataan paljon ja niistä poimitaan herkullisimmat. Näinhän se menee.