Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (345)
Onko joku katsonut jo seuraavan jakson etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Tänään Huomenta Suomessa Vappu Pimiä: ”Sä et voi kuvitella, että jos sä olet 50-vuotias mies ja asut jossain keskellä ei mitään, niin sinne ei tule 25-vuotias Miss Suomi sua pelastamaan.”
Siihen mieshaastattelija: ”Paitsi jos sulla on rahaa.”
Vappu: ”No niin joo, rahaa tai valtaa, ne auttaa.”
Wtf, oikeesti?! Voitaisko oikeesti lakata ruokkimasta tätä misogynista mielikuvaa siitä mitä naiset haluavat?? Voin oikein kuulla kuinka katkerat, toksiset poikamiehet nyökkäilee hyväksyvästi tuollaisille kommenteille.
Pimiän ulosanti on kyllä tosi huono. Eikö maikkariin saada ketään mielenkiintoisia ihmisiä haastateltavaksi? Koko maajussi-ohjelman voisi haudata. Se on yksinkertaisesti oksettava!
Enpä ole kyllä ikinä seurannut sarjaa.
Joskus tullut mieleen että omaa yritystä vaan markkinoi, kovasti saa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku katsonut jo seuraavan jakson etukäteen?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en kyllä menis tohom ohjelmlaan kuin väärennetyllä nimellä ja naamalla
Minä oon samaa mieltä! Täytyy olla idiootti ku tollaista tekee...
Olivatko Kalle ja Niinakin idiootteja, kun ohjelmaan menivät? Heillehän tuli täysosuma rakkauden arpapelissä (love-lotto).
Maxista tuli mieleen et kaverit olis etusijalla eikä kumppanin etsintä.
Vähänkö pettynyt ilme sillä yhellä äijällä (Lasse?) joka meni yllätystreffeille. Pettyi naisen ulkonäköön. Oli hiukka eri näköinen livenä kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo Asko 47-vuotias? Näytti ja vaikutti paljon vanhemmalta.
Kyllä hän on. Terkkuja Lopelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla. Tää on kyllä valehdellut ikänsä. Ainakin 10 vuotta vanhempi.
Aika nihkeä oli se heppatyttö treffeillään. Se mieshän oli jopa yllättävän fiksun oloinen ja mukava mutta tuntui että Iida (..?) halusi sabotoida koko homman valittamalla. ””väärät musiikitkin täällä autossa on””.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla. Tää on kyllä valehdellut ikänsä. Ainakin 10 vuotta vanhempi.
Ei ole valehdellut. Asko on käynyt samaa peruskoulua kuin mieheni 😊 Asko on oikeasti mukava ja leppoisa kaveri, toivottavasti löytäisi kivan naisen ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en kyllä menis tohom ohjelmlaan kuin väärennetyllä nimellä ja naamalla
Minä oon samaa mieltä! Täytyy olla idiootti ku tollaista tekee...
Olivatko Kalle ja Niinakin idiootteja, kun ohjelmaan menivät? Heillehän tuli täysosuma rakkauden arpapelissä (love-lotto).
Mistä me se voidaan tietää?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Rakkaat maajussit -sarjan ekan jakson. Jotenkin todella sekava ja täysin tyhjänpäiväinen jakso, väkisin tehdyn oloinen.
Minusta oli hyvin mielenkiintoista nähdä miten heillä menee nyt, kukapa olisi esim. osannut ennakoida, että Tuomon puolisosta Marjosta oli tullut Rantasalmen kunnanvaltuuston puheenjohtaja?
Jetta oli hauska varsinkin kakkosjakson ikäasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Jetan ( lassen luomu) tuotteista
Erityisesti kesäisin kurkut ja tomaatit on ovat hyviä. Myyvät niitä paikallisessa rekossa.
Harmi että Jetta etsii miestä.
Olisin naisena kiinnostunut hänestä.
Mietin itse juuri eilen että olisipa tässä joskus nainen joka etsii naista.
Joku raja nyt sentään lespoilullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen ikä yllätti. Joku vanhempi mies joka oli juuri esiintyi, kun käänsin kanavan maajussille, olikin joku 46-47v ja olin katsonut, että on lähempänä 60v.
Ja sitten nuorempi mies joka hänkin näyttä paljon vanhemmalta olikin vain 24v (tai niillä main)
Se vanhempi mies kyllä vaikutti ihan mukavalta ja se moottorikelkalla ajanut mieskin joka ei harrastanut kapakassa istumista ja juomista.
Mutta se ohuttukkainen vaalea mies oli outo. Ja sitten vielä, kun hän sanoi, että ei saisi tykätä eläimistä niin aika outo toive.
Mutta toki, hän ei halua minkäänlaista eläintä kotiinsa eikä naisensa elämään. Hyvä, että sanoi sen ääneen nyt niin molemmat osapuolet säästyy paljolta.
Tiedän vain erään sortin ihmisiä, jotka eivät pidä eläimistä mutta niitä saattaa löytyä sitten vaikka boxista sängyn alta.🧐 Tämä Max taisi silti vain asettaa sanansa väärin, ei siis välitä lemmikeistä, onhan heitä jotka kokevat eläimet likaaviksi ja allergisoiviksi, eivät halua ottaa vastuuta työn ohessa tai vaikka sillä välin kun käyvät, kuten itse sanoi, festareilla, mutta että hän noin jo alkoi kontrolloimaan tulevaa puolisoehdokasta! Hän ei myöskään siis vaikuta sympaattiselta ja empaattiselta. Yksi rajoitus ja kielto on jo heti esitetty. Olihan tuo sydämetön ja jotenkin sairas kommentti ja tämän tyypin kiinnostavuus monelta meni siinä samalla. Ehkä hän odottaa kaiken huomion ja kiintymyksen kuuluvan vain hänelle. Ulkonäöstä en sano mittään.
Luen ketjua vaikka en ole oikeastaan ikinä katsonut sarjaa :-)... mutta oikeestiko joku sanoo että "puolisoehdokas ei sais tykätä eläimistä"?? Massiivisen kokoinen red flag!! Vaikka olis rikas adonis niin ei jatkoon.
Minä muistelen että ei halua lemmikkieläimiä omaan kotiinsa. Eivät kaikki halua, eri syistä. Saattaa olla allergiaa eläinpölylle, ja lemmikkien pito rajoittaa elämää monin tavoin. Ei esimerkiksi pysty tekemään matkoja, ja useita kertoja päivässä käytettävä koiraa ulkona, oli sää mikä hyvänsä, tai vaikka itsellä jalka poikki. Koirat ja kissat myös
kantavat turkissaan kirppuja ja punkkeja (Suomen vaarallisimpia petoja). Koirat ovat usein käyneet ihmisten kimppuun, raadelleet ja jopa tappaneet. Enpä suosittelisi koiraa
sellaiseen kotiin, jossa suunnitellaan perheenlisäystä. Kissatkin saattavat kantaa tautia (toksoplasmoosi), joka saattaa tarttuaihmiseen ja aiheuttaa jopa keskenmenon.
Höpö höpö se mikään paha harrastus ole.
Katsoin Rakkaat maajussit -sarjan ekan jakson. Jotenkin todella sekava ja täysin tyhjänpäiväinen jakso, väkisin tehdyn oloinen.