Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työstä on tullut miehelle kuin uskonto ja minä kärsin siitä.

Vierailija
04.03.2026 |

Mies työskentelee turvallisuus viranomaisena valtiolla ja tämä on hänelle aina ollut tärkeää ja hänellä on työtänsä kohtaan eräänlainen aate ollut aina olemassa, mutta ylennyksen jälkeen työstä on tullut hänelle maailman tärkein asia eikä minulle, meidän parisuhteelle jää aikaa eikä oikein muullekkaan. Hän tekee liikaa töitä, ottaa kaikki ylityöt vastaan ja ylimääräiset hommat ja keikat - vaikka ei pitäisi. Tähän päälle vielä se, että hän ei myöskään osaa oikein kieltäytyä, ei osaa sanoa ei. Töiden jälkeen hän on usein niin väsynyt, että syö ja röhnöttää sohvalla kanssani ja menee sitten nukkumaan. Seksiä on enää vain harvoin. Emmekä tee enää yhdessä juurikaan mitään. Minä kärsin tästä henkisesti todella paljon.

Olen yrittänyt puhua hänelle ja hän on aina hyvin pahoillaan ja ymmärtäväisenä ja luulen, että nyt ottaa onkeensa, mutta ei, sama meno jatkuu kuitenkin aina vain. Lapsia meillä ei ole, mutta mies haluaisi lapsia. En kuitenkaan usko, että hänen menonsa muuttuisi töiden suhteen lasten myötä, joten aika yksin jäisin perheen pyörittämisen kanssa. Olen niin kamalan surullinen ja pettynyt. Mitä tässä voi tehdä? Yrittää puhua mies terapiaan vai pitäisikö vain lähteä? Olen 30 vuotias. Olen niin surullinen suurimman osan ajastani....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työorientoitunut suorittaja. Ei tuollaisedta miehestä ole hyväksi isäksi. 

Vierailija
22/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelvottoman vaimon valitusvirsi.

Edelleenkin parisuhde on PARIsuhde. Jos et kykene siihen niin pysy erossa muista ihmisistä niin voit sitten onnellisena kuolinvuoteella miettiä niitä kaikkia tekemisiä töitä ilman, että kukaan lähiomainen häiritsee vierelläsi mietiskelyäsi!

Tuo juttusi on kuin narsistin käsikirjasta. Olet itsekäs ja empatiakyvytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työttömillä on aikka, mutta ei töitå. Toisilla taas on työtä, mutta ei aikaa. Tasan ei mene palikat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän