Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen pahoinvointi aiheutti fyysisen sairauden. Mies sarjapettäjä ja eli kaksoiselämää.

Vierailija
04.03.2026 |

Mies oli alkuun unelmien täyttymys; herrasmies, huomioiva, rakastava, yllätti jatkuvasti positiivisesti. Hän oli hyvin itsenäinen, mikä tuntui myös hyvältä. Kunnes pikkuhiljaa aloin ymmärtämään, että tämä itsenäisyys olikin sitä, että hän ei halunnut kenenkään puuttuvan hänen asioihinsa millään tavalla. Hän ei kertonut asioistaan mitään, hänen ystävänsä ja vanhempansa olivat vain hänen asiansa, vaikka itse tutustutin miehen omiin ystäviini ja sukulaisiini. Hän teki matkahommia, joten olimme jopa 3 vuotta erillämme niin, että hän kävi vain viikonloppuisin kotona. Keskustelut pyöri hyvin arkisissa asioissa ja aina kun otin puheeksi sen, että haluaisin lähemmän yhteyden häneen ja ihmettelin, miksi hän ei anna itsestään oikeasti mitään tälle parisuhteelle, vaan pitää kaiken vain itsellään, on hän omien sanojensa mukaan vain "huono kertomaan asioistaan. Ei halua vaivata muita." Meni vuosia ja minulle alkoi kehittyä omituisia nielemisongelmia ja yskäkohtauksia ja aloin tuntea epävarmuutta, menetin itseni. Miehessä ei näennäisesti ollut vikaa, hän oli miellyttävä kaikille ja perusasiat toimi, mutta henkisesti häneen ei saanut mitään oikeaa yhteyttä. Ihan silkkaa teflonia. Hän vältteli ikäviä kysymyksiä ja tilanteita viimeiseen asti ja häipyi välittömästi paikalta, jos olisin halunnut saada selkeyttä asioihin. Lopulta on nyt selvinnyt, että miehellä on ollut ainakin 10 naista suhteemme aikana, nämä on niitä "hänen asioita" ja minusta on tullut ihmisraunio. Olen nyt päässyt eroon tuosta unelmien prinssistä ja 3 kk erosta on nuo 7 vuotta kestäneet fyysiset oireet kadonneet. 

Haluan tällä kai vain sanoa, että kuunnelkaa kehoanne, yleensä se reagoi henkiseen pahoinvointiin kun asiat ei ole sitä, miltä ne näyttävät.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua ja itsekin sairastuin fyysisesti kun sain tietää että ex mieheni joka jo valmiiksi oli emotiaanilesti etäinen kylmä mies petti minua vajaa vuoden samaan aikaan kun paras ystäväni kuoli ja äidilläni todettiin syöpä.. 

Vierailija
22/25 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli muslimi, normi setti. Ole onnellinen ettei pistänyt turpaan joka ilta.
Exäni käyttäytyi ihan samoin, paitsi että välillä oli käsirysyä kun joi, hän ei kestänyt alkoa yhtään ja siksi meni aivan sekaisin jo pienestä määrästä.

t. eronnut muslimista, ja hemmetin onnellinen nykyisin

Ei ole muslimi eikä juuri edes juo. Muutama saunaolut silloin tällöin. Välttelevästi kiinnittynyt hän oli. Turvaton lapsuus, etenkin pelottava ja arvaamaton äiti, jota piti jatkuvasti miellyttää. Sitä mies harrasti - kaikkien miellyttämistä. Siksi hänestä tykätään, sillä hän on niin miellyttävä. Kaikki se on opeteltua eikä hän anna oikeasti kenellekään itsestään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä nämä asiattomat huutelijat.

Hyvä aihe. Kroppa tietää usein ennenkuin tieto käsitellään aivoissa, kroppa muistaa, kroppa reagoi ennenkuin itse tajuaa tehneensä virheen. MInulla tuo on migreeni. Joskus vihloo jo kun joudun tekemisiin potentiaalisen valehtelijan, hyväksikäyttäjän, manipuloijan tms. kanssa. Kuuntelen kyllä, mutta otsaa vihloo...

Vierailija
24/25 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmettelen miten joku voi vahingossa jättää tietokoneen auki. Ehkä se ei ollut vahinko, vaan halusi tällä tavoin paljastaa itsensä, koska ei pystynyt kertomaan totuutta. Tuo on niin moneen kertaan nähtyä että unohtaa muka vahingossa tietokoneen auki. Samoin puhelin. Miten sitäkään voi vahingossa jättää päälle kun siinä on pin-koodi, ja nykyään sormenjälkitunnistin. Esim.mulla ei koskaan jää puhelin vahingossa päälle. Se menee kyllä lukkoon tietyn ajan jälkeen. Tablettikoneessani ei ole pin-koodia ja sitä voi tutkia puolisoni, koska en kuljeta tätä mukana. 

Vierailija
25/25 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota ihmettelen miten joku voi vahingossa jättää tietokoneen auki. Ehkä se ei ollut vahinko, vaan halusi tällä tavoin paljastaa itsensä, koska ei pystynyt kertomaan totuutta. Tuo on niin moneen kertaan nähtyä että unohtaa muka vahingossa tietokoneen auki. Samoin puhelin. Miten sitäkään voi vahingossa jättää päälle kun siinä on pin-koodi, ja nykyään sormenjälkitunnistin. Esim.mulla ei koskaan jää puhelin vahingossa päälle. Se menee kyllä lukkoon tietyn ajan jälkeen. Tablettikoneessani ei ole pin-koodia ja sitä voi tutkia puolisoni, koska en kuljeta tätä mukana. 

Mies laittoi läppärin luukun kiinni, mutta se ei ollut ehtinyt lukkiutua kun sain sen nopeasti avattua miehen poistuttua pihalle. Itselläni on läppäri aina auki ihan s-postia myöten, sillä minulla ei ole salattavaa. Mies sen sijaan vaihtaa salamannopeasti selaimen sivua jos tulen häntä esim. halaamaan. Lähtökohtaisesti ihminen joka toimii noin, ei ole rehellinen. Kyllä hän on tehnyt kaikkensa, jotta ei jää kiinni. Hän myös sanoi sen, että minun ei olisi koskaan pitänyt saada tietää näitä asioita, koska "ei halua loukata minua". Jos ei halua toista loukata niin ei yksinkertaisesti toimi noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi