Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintsille tulee sisäänpääsymaksu alueelle

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa vanhus kun muistaa, että noin se oli ennenkin? Isovanhemmat asui aikoinaan Lintsin lähellä ja jos ne vie sinne niin joutuivat maksamaan 5 markkaa sisäänpääsystä, rannekeen hintaan kuului se sisäänpääsy.

Vierailija
82/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa vanhus kun muistaa, että noin se oli ennenkin? Isovanhemmat asui aikoinaan Lintsin lähellä ja jos ne vie sinne niin joutuivat maksamaan 5 markkaa sisäänpääsystä, rannekeen hintaan kuului se sisäänpääsy.

Jos olisit käynyt Lintsillä isovanhempiesi kanssa v. 1990, olisi sen ajan 5 mk nykyrahassa 1,42 euroa. Pieni ero tuohon nykyiseen vitoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin pieni, lehdissä oli leikattavia kuponkeja, joilla sai sisäänpääsyn ilmaiseksi. Hoitotädille tuli Apu ja siitä aina leikattiin kupongit talteen. :)

Vierailija
84/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ei voi vaan mennä hengailee sinne

Vierailija
85/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Onpahan sitte  vähemmän ruuhkia. Olihan se porttimaksu aiemminkin ja silti riitti väkeä eikä paikka mennyt konkkaan. 

Vierailija
86/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei nuoriso osaa käyttäytyä ja nistit pesiytyy vessoihin, niin mitä pitäisi tehdä? Antaa heille ilmaiset laiteliput vielä? Jos perseilee niin keppiä tulee, ihan normaalia. Ei siellä kenenkään tarvitse norkoilla jollei ole käyttämässä alueen palveluita.

Vierailija
87/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen. Tuo on kuitenkin sitä aluetta, jossa katukuvassa näkyy paljon työttömiä ja Lintsi haluaa tarjota maksaville asiakkaille mukavan ja turvallisen huvipuistopäivän.

Vierailija
88/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä epämiellyttävää, kun siellä on aina niin paljon porukkaa. Sotkuista ja kaikenmaailman nistejä, somaleita jne kännisiä nuoria.

Mut eiköhän be tuon femman maksa ja osa noista saa kuulemma rannekkeita jst lastensuojelusta tms

Vierailija
89/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät ulkopuolella ne, joiden on tarkoituskin. Hyvä.

Vierailija
90/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko rasistinen päätös.

Vierailija
91/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintsin ympäristö on pelottava.

Näin ekaa kertaa huumehörhön siinä edessä illalla kun lähdin lapsen kanssa hotelliin.

Pupillit oli tosi pelottavat ja tuijotti meitä niin että päätin etten enää iltaan asti ainakaan lintsillä ole.

Vierailija
92/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko rasistinen päätös.

mee pois

Vierailija
93/119 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Vähenee se apinoiden hengailu ja mölyäminen siellä. Lintsi on tarkoitettu meille valkoisille.

Juuri näin.

Vierailija
94/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei enää viitsi mennä vain syömään .  Tai oluelle.  No lintsin ovella on nyt Stalinin työ vapauttaa kaari .  Työleirin tunnus. 

Vierailija
95/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA SINNE OLLUT LIPUNMYYNTI OVELLA .   HUIJAAVAT TAAS . 

Vierailija
96/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh sitten iskät jää kotiin 

Täh?

Vierailija
97/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työleiri kaari portilla .  Tuskin sinne enää koululaiset menee koskaan. 

Vierailija
98/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää rasismia. 

Vierailija
99/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin jo markka aikaan liian kalliiseen ranneke lippuun. Sillon kun se nousi 55markkaan,oli viimeinen käynti. Se oli teinille jo liikaa ja kirpas. Omat lapset eivät edes halua sinne. Toinen käyny luokkaretkellä kerran ja toinen kävi yhden kerran kavereiden kanssa. Muutoin tykätään kesällä tehdä ihan jotain muuta. Itse olen aikuisena käyny kaks kertaa,kun firma maksoi koko huvitukset ja kolme avecia pääs kans ilmasiks.

Vierailija
100/119 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä viiden euron maksun kauhistelu, ei sinne persaukisia varmasti kaivatakaan, sehän on liikeyritys jonka tuotot käytetään hyväntekeväisyyteen.

"Naurattaa tämä viiden euron maksun kauhistelu, ei sinne persaukisia varmasti kaivatakaan, sehän on liikeyritys jonka tuotot käytetään hyväntekeväisyyteen."

Ei ole mikään yritys, se on säätiö. 

Linnanmäki on yritys, jonka omistaa säätiö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi