Poliisi epäilee murhasta 71-vuotiasta miestä. Onko sama mies kuin aiemmin tapetilla ollut 70 -vuotias?
Vai onko aiempi mies päästetty vapaaksi ja uusi epäilty?
Kommentit (30)
On sama mies. Luulen että täyttänyt tänään 71 vuotta ja poliisi epätietoinen mitä tietoa käytetään.
Tyydyttikö sinun tiedon nälkää?
Vierailija kirjoitti:
On sama mies. Luulen että täyttänyt tänään 71 vuotta ja poliisi epätietoinen mitä tietoa käytetään.
Tyydyttikö sinun tiedon nälkää?
Linkki?
Poliisi peittelee totuutta. Keksitään syyllinen, koska halutaan salata se, mitä todella tapahtui. Hys-hys mentaliteetti on edelleen voimissaan.
Voidaanko edes kuulustella kun pidätetty väärin tiedoin?
Joudutaan päästämään vapaaksi?
ap, olet tosi yksnkertainen typerys
En tiedä onko sama mies vai eri mies. Seuraa poliisin tiedotusta.
Tyydyttääkö tämä vastaus sinua ap?
Vierailija kirjoitti:
Poliisi peittelee totuutta. Keksitään syyllinen, koska halutaan salata se, mitä todella tapahtui. Hys-hys mentaliteetti on edelleen voimissaan.
Hys, hys helvettiin siitä löpisemästä
Vierailija kirjoitti:
KERRO SINÄ MITÄ TODELLA TAPAHTUI KUN SEN TUNNUT TIETÄVÄN.
Polliisi kokeilee vaan peitellä Totuutta! Todellisuudessa Somali perhe sytytti itse itsensä palamaan saadakseen sympatiaa ja kelan korvauksia! Tätä totuutta ei paljasta muut kuin MV lehti!
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko edes kuulustella kun pidätetty väärin tiedoin?
Joudutaan päästämään vapaaksi?
Millä väärillä tiedoilla?
Murhasta🤔raahasko perheen käytävän.
Vierailija kirjoitti:
Polliisi kokeilee vaan peitellä Totuutta! Todellisuudessa Somali perhe sytytti itse itsensä palamaan saadakseen sympatiaa ja kelan korvauksia! Tätä totuutta ei paljasta muut kuin MV lehti!
OTAHAN LÄÄKKEESI AIVOTON ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KERRO SINÄ MITÄ TODELLA TAPAHTUI KUN SEN TUNNUT TIETÄVÄN.
ODOTAN VASTAUSTASI.
70-vuotiasta ei epäillä mistään, vaan ainut epäilty on 71-vuotias mies.
Tilanne paivittyy.
Tekninen tutkinta toteaa palonsyyksi kahvinkeittimen ja taas maksetaan korvauksia.
Vaikea uskoa että menisi murhana. Paloa ei oltu mitenkään kohdennettu tähän somaliperheeseen vaan koko kerrostaloon, siinä ei ollut rasistista motiivia ja tämä perhe olisi todennäköisesti elossa jos eivät olisi lähteneet käytävään.
Onnea syntymäpäivän johdosta. Ilmeisesti siitä kyse.
Ei tulla ikinä murhasta tuomitsemaan.