Mieheni ei ymmärrä...
Hei!
Saimme mieheni kanssa esikoisen marraskuussa 2007, eli kohda vuoden vanha pallero. Raskaus antoi odottaa itseään kuusi vuotta, johon mahtuu kaksi parisuhdetta eli entinen ja nykyinen mies. Ex-mieheni kanssa olimme jo saaneet lähetteen IVF:ään, mutta suhde päättyi. Raskauteni oli täysi yllätys. Minulla on endometrioosi. Nyt unelmoin toisesta lapsesta ja haluaisin antaa raskaudelle mahdollisuuden, mutta mieheni haluaa odottaa. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa että minun kohdallani ei ole mitenkään varmaa että saan toista lasta (endo on jo tullut takaisin). Minusta tuntuu että käyttämällä ehkäisyä en ikinä edes saa tietä voisinko saada toisen lapsen. Mies vertaa minua muihin naisiin eikä näin siis ymmärrät ilannettani. En nauti seksistä lainkaan koska tuntuu pahalta ehkäistä jotain mistä unelmoin. Olen umpikujassa. Mieheni ei anna minulle mitään mistä pitää kiinni...hän vain sanoo ettei ole valmis ja se siitä. Hän ei osaa sanoa onko koskaan valmis ja hänelle riittää yksi lapsi. Ei halua edes pohtia mistä tunteet johtuvat. Minun unelmani taas ovat hyllyllä odottamassa...mitä lopullista murskaamista?