Olenko käyttänyt esinettä 90 päivään ja tulenko käyttämään sitä seuraavan 90 päivän aikana? Jos vastaus on ei, on aika luopua
Ei toimisi minulla. Paljon on asioita joita otan käyttöön harvoin mutta otan kumminkin; vaikka joulukoristeita tykkään käyttää erilaisia eri vuosina, jotkut muutkin sisustusjutut esim matot on tuollaisia minulle.
Kommentit (7)
Kesällä siis lumikola pitäs heittää pois?
Kaikki kausivaatteet siis päätyvät heti pois, ei puhettakaan, että samoja kesävaatteita voisi pitää kahtena kesänä. Syksyllä pois ja keväällä uudet. Ja joka vuosi uusi talvitakki. Kaikkiin juhliin uudet skumppalasit. Polkupyörästäkin voi luopua syksyllä, jos ei ole talvipyöräilija, samoin sukset pitää heti keväällä myydä ja ostaa uudet seuraavana talvena.
eiku...
Vierailija kirjoitti:
Tuolla perusteella pitäisi luopua suksista, polkupyörästä, kaikista puutarhakalusteista, puutarhatyökaluista ja sitten taas kun uusi kausi alkaa ostaa uudet.
Lue juttu, siinä kyllä mainittiin kausivaatteet yms. Mutta itselläni käyttökierto joissain esineissä on paljon kauemmin kuin 6kk, välillä voi helposti vuosi tai kaksi ennen kuin on käytössä. Ap
Mulla on kaikenlaista. Mahtuu säilyttämäänkin. Ajattelin, että kun lapset muuttaa pois,niin on kaikenlaista antaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla perusteella pitäisi luopua suksista, polkupyörästä, kaikista puutarhakalusteista, puutarhatyökaluista ja sitten taas kun uusi kausi alkaa ostaa uudet.
Lue juttu, siinä kyllä mainittiin kausivaatteet yms. Mutta itselläni käyttökierto joissain esineissä on paljon kauemmin kuin 6kk, välillä voi helposti vuosi tai kaksi ennen kuin on käytössä. Ap
Otin uudelleen käyttöön villapaidan,joka oli ollut yli 10 vuotta kaapissa. Aivan ihana. Voin sanoa, et kirppislöytö sit vaikka jos joku kysyy. Jos se helpottaa kuulijaa.