Onko tuhti poika naisten silmissä enää mitään?
Muistelen, että 90-luvulla parikymppisenä naiset eivät kursailleet miesten kanssa, joilla oli "hieman" mahaa. Olen taas joutunut sinkuksi, joten mitenkähän on asiaan laita nyt? Nyt "sitä" ei ole enää vain "hieman" ......
Kommentit (16)
Itselle mieluisempi on miehen kokoinen mies, eikä mikään pulkannaru, mutta siinäkin on rajansa, milloin mahaa ja muutakin on liikaa, eikä enää viehätä. Jos koko olemus on enemmän pallo kuin muodokas (jos nyt miehestä voi näin sanoa), niin ei kiitos.
Naiset on syyllistetty ulkonäköasioissa niin äärimmilleen ettei lihavat naiset edes etsi seuraa kun eivät koe olevansa mitään, ja laihat naiset taas ovat sisäistäneet ne läskivihamieliset saarnat niin että lihavan miehenkin nähdessään eivät osaa ajatella muuta kuin että tuo henkilö ei osaa pitää itsestään huolta - joka on äärimmäisen epäviehättävä piirre - ja että he ansaitsevat parempaa, itsensä täydellisyyksiin rääkänneen miehen koska ovat itsekin rääkänneet itsensä täydellisyyksiin asti. :D
Olisi kannattanut vaan antaa naisten elää ja olla.
Jos sulla on rahaa niin kyllä tuhti poikakin kelpaa
Riippuu pojun per'aukon pinkeydestä, palautumisesta sträppärirasituksesta ja ylipäätään kolon mahdollisuudesta ottaa vastaan kookasta vyömulukkua tuntikausia! Naiset ovat tarkkoja tänäpäivänä näistä asioista, se on selvä, mutta kolon oikeaoppinen kalibraatio naisten sträppärivoimaantumisia varten takaa tehokkaimman keinon itseään varten olemiseen pojuille!
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on rahaa niin kyllä tuhti poikakin kelpaa
Raha kelpaa joillekin mut koskea ei saa.
Nykyään hirveää kursailua, vaatimuksia on pitkä lista ja kasvaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hirveää kursailua, vaatimuksia on pitkä lista ja kasvaa vain.
Et ole enää 90-luvun kaksikymppinen tuhti poika, beibi.
No hyi saatana. Jos olet ollut tuhti poika jo 35 vuotta sitten, mikähän mahdat olla nyt.
Mä olen naimisissa isomahaisen kanssa. Vahva nallekarhu, tykkään kovasti
Ota tosta pois toi "tuhti" ja jätä vain "poika". Poika (miespuolinen) ei ole naisille yhtään mitään.
Mulle! Haluan miehen jossa on jotain mistä ottaa kiinni.
Näin yleistettynä naisille miehet ovat enemmän yksilöitä kuin ominaisuuksien kauppalista. Merkitsevät ennen kaikkea persoonallisuus ja kemia, ulkonäkö ja kunto tulevat vasta perässä. Eiköhän ap:nkin ongelma ole tuolla luonnepuolella enemmän kuin mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle! Haluan miehen jossa on jotain mistä ottaa kiinni.
Millä? Kuokalla?
Vierailija kirjoitti:
Näin yleistettynä naisille miehet ovat enemmän yksilöitä kuin ominaisuuksien kauppalista. Merkitsevät ennen kaikkea persoonallisuus ja kemia, ulkonäkö ja kunto tulevat vasta perässä. Eiköhän ap:nkin ongelma ole tuolla luonnepuolella enemmän kuin mahassa.
Jep. Kun äly ja persoonallisuus puuttuu, jää vain tyhmä, vastenmielinen läski.
Nimenomaan isokokoinen mies on toisille naisille mieluinen.
Ei kiinnosta. Iso maha ei kaunista ihmista, oli sitten mies tai nainen.