Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta tekisit, jos olisi rahaa ja tilaa loputtomasti?

Vierailija
03.05.2007 |

Montako lasta tekisit, jos rahaa, tilaa ja aikaa olisi käytännössä loputtomasti nyt ja tulevaisuudessa (tietysti ihmisen aika loppuu aikanaan)?

Omasta puolestani ehkä joku 7 - 30 voisi olla kunnon Raamatun aikainen mukava perillislukema. Nykyään tuollainen jälkeläismäärä on vain taloudellisesti mahdoton.

Luonnollisesti pitäisi olla talouden- ja lastenhoitajia, mutta hei - rahaahan siihen olisi. ;)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toinen tulossa eikä tähän asuntoon enempää mahdu. Realistisissa haaveissa on kolme tai neljä lasta. Jos rahaa olisi niin varmasti ainakin viisi. Mikset kuusi tai seitsemänkin...

Vierailija
2/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempään ei riittäisi energiaa ja haluan kuitenkin hoitaa lapseni itse. En halua tehdä lapsia lapsenhoitajille, eikä ole rahasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä tiedä vaikka tekisinkin!

Vierailija
4/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin enemmän kuin yhden (mikä meillä nyt on). Ehkä 2-5...

Vierailija
5/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika on niin totaalista helvettiä minulle, että yhtään en rahalla tai muullakaan lisää tekisi. Mutta olisin valmis antamaan kodin vaikka viidelle vielä, joten adoptoisin huonoista oloista vaikkapa viisi lasta lisää kotiimme.

Vierailija
6/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapsia sitten siis viisi.

Nyt luku jää kolmeen. Haluamme päästä mukavasti kulkemaan ja ahtaus on asunnossamme todellisuutta jo nyt =)

Vierailija
7/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lisään aloitukseen vielä sen verran, että ei tosiaankaan tarvitsisi miettiä mitään kerrostaloasunnon hankaluutta, vaan Kunnon Kotia, eli iso talo isolla pihalla.

Vierailija
8/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyydytään kolmeen, jos se kolmas vielä saadaan.

Vierailija
9/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne kaikki vauvoja olisi. Tosin kuka yksittäinen nainen voi synnyttää melkein joka vuosi... Aika utopiaa on, mutta tulipahan vain mieleen tällainen galluppppppppi.

Vierailija
10/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä todella isojakin perheitä suomessa paljonkin ja suurin osa tulee suht hyvin toimeen. Tuskin mitään ylimääräistä rahaa on mutta toimeen silti tulevat.

Itse kun rakentaa sopivan kokoisen talon niin ei tule kalliiksi.

Jokainen lapsi ei tarvi omaahuonetta.

Vierailija
11/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos olisi loputtomasti rahaa ja tilaa (ja unelmien aviomies kaverina) niin sitten voisin vielä kaksi lasta vastaanottaa :)

Vierailija
12/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää mnulle. Ei se ole rahasta kiinni ensisijaisesti.

Vierailija
13/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveys minulla huono joten raskaus ei enää mahdollinen.

Haluaisin kuitenkin adoptoida ja ottaa sijaislapsia, joten kyllähän niitä varmaan tulisi jonkun verran (2+).

Vierailija
14/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja tilaa on ja siksi meillä on jo 13 lasta (mä 29 ja mies 32v).

Vierailija
15/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan kolmatta ja mielestäni se on on tässä tilanteessa ihan hyvä luku. Ei ole naimisissa tila-autoon lopun elämää, kun ei ole varaa. Kämppäkin menisi vaihtoon, jos lisää lapsia tulisi. Mutta jos olisi varaa niin neljäs olisi vielä tervetullut.

Vierailija
16/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa lisää, saa tehdä niitä sitten toisen kanssa.

Vierailija
17/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme pk-seudulla ja ensimmäisenä lapsilukua miettiessä on mielessä asunnon koko.

Rakentamiseen ei ole varaa, ei edes pieneen taloon. Asumme nyt kerrostalossa ja tähän asuntoon ei todellakaan mahdu kuin kolme lasta (vaikka jokainen ei omee huonetta tarvitsekaan).

Vierailija:

Onhan niitä todella isojakin perheitä suomessa paljonkin ja suurin osa tulee suht hyvin toimeen. Tuskin mitään ylimääräistä rahaa on mutta toimeen silti tulevat.

Itse kun rakentaa sopivan kokoisen talon niin ei tule kalliiksi.

Jokainen lapsi ei tarvi omaahuonetta.

Vierailija
18/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että neljä riittäisi vaikka enemmänkin rahaa ja tilaa olisi.

Vierailija
19/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viisi olisi kiva lukema

Vierailija
20/21 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

amasta maasta ja tällä määrällä tarvitsisimme kodinhoitajan, lastenhoitajan, siivojan ja puutarhurin, mutta sehän ei olisi ongelma, jos rahaa olisi kerran niin järjettömän tolkuttomasti. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä