Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näkemään unia joissa olen kirkossa ja päälleni valuu aina VERTA!

Vierailija
02.03.2026 |

olen kokenut että se VERI on Jeesuksen verta, välillä olen jossain karismaattissa kokouksessa ja veri peittää kokonaan minut ja ihmisiä alkaa kaatumaan maahan suuren sähköisen voiman alle kuin Benny Hinnin kokouksissa

viime yönä olin unessa ortodoksikirkossa ja vaikka en siedä naispappeja siellä oli naispappi johtamassa ja päälleni tippui katosta verta

ehkä Jumala näytti että mös harhaoppisten seurakunnassa tulen olemaan lopunajan profeettana

Sak. 12:10

Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

Ap. t. 2:17

'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

Ap. t. 2:18

Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos lääkkeet lopettanut?

Vierailija
2/3 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo pikemminkin kirkon ja sen papiston loppumattomista synneistä ihmisyyttä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

halleluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi